تهیهکننده فیلم «پینو کیو،عمو سردار و ریسلی» از آغاز اکران این فیلم در شهرستانها به جای تهران خبر داد.
به گزارش سینماسینما،ناصر عنصری تهیهکننده فیلم با اعلام آغاز اکران این فیلم در شهرستانها گفت: ابتدا قرار بود اکران فیلم از تهران آغاز شود اما با توجه به ترافیک شدید اکران و فیلمهای که قرار است همزمان باهم به نمایش در بیایند، تصمیم گرفتیم تا در روند آغاز اکران فیلم «پینوکیو،عمو سردار و ریسلی» تغییراتی ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: متاسفانه در اکران فیلمها به مخاطبان شهرستانها آنگونه که باید توجه لازم صورت نمیگیرد لذا ما تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه فیلم در استان بوشهر ساخته شده است و همچنین برای احترام به مخاطبان و کودکان شهرستانی اکران این فیلم را از شهرستانها آغاز کنیم.
ناصر عنصری ادامه داد:افتتاحیه اکران فیلم «پینو کیو،عمو سردار و …» هفته آینده در شهر بوشهر برگزار میشود و همزمان اکران فیلم در شهرهای بوشهر ،شیراز،مشهد،اصفهان آغاز میشود.
فیلم سینمائی «پینوکیو، عامو سردار و ریسعلی» به کارگردانی سید رضا صافی جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری از بیست و نهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۴ و تندیس زرین بهترین فیلم بخش بینالملل و جایزه ویژه هیئت داوران از چهل و ششمین جشنواره بینالمللی فیلم رشد را بدست آورده است.
عوامل فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» عبارتند از: کارگردان: سیدرضا صافی، تهیهکننده: ناصر عنصری، فیلمنامهنویس: سیدرضا صافی، مریم رنجبر، فیلمبردار: سیدرضا مهیمنیان، تدوینگر: سیدرضا صافی، صدابردار: مسیح حد پورسراج، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، چهرهپرداز: جلال امیری مرند، موسیقی: محسن شریفیان و بابک شهرکی، جلوههای ویژه رایانهای: جواد رمضانی، مشاور رسانه ای : علی زادمهر ، پخش نسیم صبا، مدیر پخش سعید خانی.
بازیگران فیلم عبارتنداز:حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیکفر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران





