مانی حقیقی با بیان اینکه فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» یک کمدی رمانتیک است، تاکید کرد: تمام تلاش این بوده که همیشه یک تجربه تازه در فیلمهایم داشته باشم بنابراین اینبار قصد دارم سینمای تجاری را تجربه بکنم.
این کارگردان سینما در پی انصراف شهرام شاه حسینی از ساخت این فیلم خبر داد که از امروز (۷ شهریور ماه ) رسما پیشتولید «۵۰ کیلو آلبالو» را از ابتدا شروع میکنیم، عوامل فیلم با ورود من تغییر خواهند کرد و تصمیم داریم فیلم را از اول مهرماه کلید بزنیم.
او در پاسخ به اینکه آیا فیلمنامه بازنویسی خواهد شد، گفت: به واسطه اینکه مدتی از این فیلمنامه دور بودم، طبق روال معمول کارهایم پس از اینکه عوامل انتخاب شدند، یک بازنویسی نهایی براساس بازیگرانی که انتخاب شدند، خواهیم داشت.
حقیقی در پاسخ به اینکه آیا گزینههای احتمالی بازیگران این فیلم گزینههایی خواهند بود که چند سال پیش مطرح بودند گفت:این فیلم، یک فیلم دختر پسری است. دخترها و پسرهایی که قرار بود در این فیلم حضور داشته باشند، الان خانمها و آقایان محترمی شدهاند بنابراین گزینههای مناسبی برای این فیلم نیستند.
او در پاسخ به اینکه آیا چهره جدیدی را در این فیلم معرفی خواهد کرد؟ گفت: طبق روال مرسوم کارهایم قصد دارم چهره جدیدی معرفی کنم.
مانی حقیقی که فیلم «اژدها وارد میشود» را در مراحل فنی دارد در پاسخ به اینکه در جشنواره امسال دو فیلم خواهد داشت؟ گفت: تردید دارم فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» را به جشنواره بدهم، البته وقتی فیلم تمام شد به اتفاق تهیهکننده تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.
تهیهکننده «پنجاه کیلو آلبالو» مصطفی شایسته است و لیست نهایی عوامل این فیلم پس از قرارداد اعلام خواهد شد.
بنا بر این گزارش، مانی حقیقی ۶ سال قبل پیش از انتخابات ریاست جمهوری قصد داشت «پنجاه کیلو آلبالو» را که خودش با همراهی فرهاد توحیدی نوشته جلوی دوربین ببرد که این امکان به دلایل شرایط اجتماعی آن مقطع فراهم شد و چندی پیش قرار بود شهرام شاه حسینی این فیلم را بسازد که با انصراف او، دوباره مانی حقیقی این فیلم را خواهد ساخت.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یادی از داریوش مهرجویی در بیستوپنجمین نشست ماهانهی «مستندهای ایرانشناسی»
- آیین یادبود بیتا فرهی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد/ پاسداشتی برای بانوی خاص سینمای ایران
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
- «تفریق»؛ معلق میان پرسشهای ناتمام
- «تفریق»؛ به علاوه باران
- «تفریق» مانی حقیقی قاچاق شد
- گزارشی از موقعیت سینمای ایران در فرانسه به مناسبت اکران فیلم «تفریق»
- وقتی دیر میشود/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با بابک کریمی/ همانهایی که امروز سنتی هستند در جوانی سنتشکن بودند
- گفتگوی اختصاصی سینماسینما با سهیل دانش اشراقی/ آثار اجتماعی، در لوایِ روشنفکری فیلمهای اصغر فرهادی را کپی میکنند
- حاتم، هاتف، بهرام و معنای عشق/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- رهایش نکنیم/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- نامه تند یک فیلمساز به محمد خزاعی/ مانى حقیقی: اصلاحیههای شما نامشروع است
- سازمان سینمایی حضور «تفریق» در جشنوارههای خارجی را بلامانع اعلام کرد
- «تفریق» در جشنواره تورنتو رونمایی میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





