تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97780

تازه ترین ساخته سعید روستایی با نگاهی به آسیب های اجتماعی در نیمه راه فیلمبرداری قرار گرفت.
به گزارش سینماسینما ،سیدجمال ساداتیان تهیه کننده این فیلم گفت: «متری شش و نیم» به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی پس از ۷ ماه پیش تولید و ۲ ماه فیلمبرداری هم اکنون در نیمه راه قرار دارد و گروه فیلم برداری در تهران در حال ضبط قسمت ها است.

این تهیه کننده افزود: « متری شش و نیم » هم مانند کار قبلی سعید روستایی « ابد و یک روز » در حوزه مواد مخدر است و به نوعی ادامه همان کار محسوب می شود گرچه تفاوت هایی دارد.

ساداتیان گفت: پیش بینی می شود در این فیلم ۷ هزار هنرور جلوی دوربین بروند که تا الان ۳ هزار هنرور جلوی دوربین رفته اند و بقیه هم در ماه های آینده خواهند رفت.

وی افزود: سعی کردیم برای آنکه قصه را بهتر روایت کنیم اصل جنس را مقابل دوربین بیاوریم بنابراین به سراغ کارتن خواب ها رفتیم تا از خود آنها به عنوان هنرور استفاده کنیم.

ساداتیان درباره نگاه خود به موضوع این فیلم گفت: سعید روستایی در اثر اول خود موفق بود و نشان داد حوزه مواد مخدر را خوب می شناسد و از آنجا که این موضوع مسأله روز جامعه ما است و بسیاری از روی تفنن مواد مخدر مصرف می کنند که ممکن است همین تفنن منجر به معتاد شدن آنها شود و عوارض تخریبی آن را هم می بینیم بنا براین فیلم «متری شش و نیم» می خواهد تذکری در این حوزه بدهد.

وی ادامه داد: در این فیلم درگیری های یک خانواده و مشکلاتی که برایشان به وجود می آید را می بینیم. فیلمی که سختی های بسیاری داشته و تا الان ۷ ماه است درگیر ساخت آن هستیم و دو ماه دیگر کار ادامه دارد و تلاش می کنیم به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

تهیه کننده متری شش و نیم گفت: شاید مردم در هنگام دیدن این فیلم تصور کنند یک فیلم مستند می بینند در صورتی که داستان است و همه چیز ساختگی است و برای فریم به فریم آن زحمت کشیده شده است. این فیلم معادل یک فیلم معمولی هزینه ساخت و ساز داشته و فیلم پرخرجی هم درآمده است اما مطمئن هستم فیلم تأثیرگذاری خواهد شد.

ساداتیان درباره بازیگران این فیلم گفت: تا کنون پیمان معادی، نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار مقابل دوربین رفته اند و در ادامه بازیگران دیگری هم اضافه خواهند شد.

وی افزود: در مجموع ۱۲۰ بازیگر و ۷ هزار هنرور در این فیلم جلوی دوربین خواهند رفت.

خبرگزاری صدا وسیما

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها