کیوان کثیریان" />سیوپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه همچون سال گذشته یک روز زودتر آغاز میشود
به گزارش سینماسینما، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره گفت: سیوپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای اهالی رسانه ساعت ۱۶:۳۰ روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه طی یک دیدار کوتاه با سید رضا میرکریمی دبیر جشنواره سیوپنجم در پردیس چارسو آغاز میشود.
او ادامه داد: پس از این دیدار ابتدا فیلم سینمایی «معلم» (TheTeacher) از جمهوری چک از آثار حاضر در بخش جشنواره جشنوارهها برای اهالی رسانه در سالن اصلی پردیس چارسو اکران میشود و بعد از یک پذیرایی کوتاه در بخش «بام نشین» واقع در طبقه هفتم پردیس چارسو دو فیلم «مادر» (Emma) از اندونزی حاضر در بخش مسابقه بین الملل و «میز» (The Tabl) حاضر در بخش سینمای کره در سالن ۲ و ۳ به نمایش در میآید.
کثیریان اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سالن ۲ پردیس سینمایی چارسو به صورت اختصاصی برای اهالی رسانه در نظر گرفته شده است و منتقدان و خبرنگاران میتوانند بدون رزرو بلیت و تنها با ارائه کارت خبرنگاری جشنواره (Press) به تماشای فیلمهایی که در این سالن به نمایش درمیآید بنشینند. البته بدیهی است که سالن شماره دو پردیس چارسو ظرفیت مشخصی دارد و تا همان اندازه میتواند پذیرای منتقدان و خبرنگاران باشد، بنابراین با پر شدن ظرفیت این سالن، اهالی رسانه میتوانند از سایر سالنها استفاده کنند که این امر مستلزم رزرو بلیت است.
کثیریان ادامه داد: اهالی رسانه و منتقدان برای استفاده از برنامههای سایر سالنها باید یک روز قبل از طریق سایت سینماتیکت بلیت فیلم مورد نظرشان را رزرو کنند که البته همچون سال گذشته رزرو بلیت برای اهالی رسانه به صورت رایگان خواهد بود.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی جشنواره توضیح داد: توصیه ما به خبرنگاران و منتقدان این است که برای استفاده بهینه از برنامههای جشنواره برنامهریزی مناسبی داشته باشند و با رزرو به موقع صندلی خود در سالن های مختلف بتوانند به بهترین نحو فیلم های مورد نظرشان را ببینند.
او ادامه داد: علاوه بر این سالنهای سینما فلسطین نیز بدون نیاز به رزرو بلیت و تنها با کارت Press جشنواره برای اهالی مطبوعات قابل استفاده است.
مدیر ارتباطات و رسانه جشنواره جهانی گفت: برای استفاده اهالی رسانه از ورکشاپ ها، امکان محدودی پیش بینی شده که با یک معرفی نامه از سوی مدیریت ارتباطات و رسانه، امکان پذیر است.
کثیریان در پایان درباره روزنامه نگاران و منتقدانی که هنوز کارت ورود به کاخ جشنواره را دریافت نکردهاند، گفت: کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت جشنواره نشدهاند، میتوانند از ساعت ۱۴ تا ۱۷ روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو، کارتهای خود را از بخش ارتباطات و رسانه جشنواره دریافت کنند.
آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزهای فراتر از پناهی و فیلمش
- طبقه فرودست، اخلاق و مسالهی انتخاب
- یک یادداشت در هفت پرده
- آنها که «علت مرگ: نامعلوم» را توقیف کردند باید پاسخگو باشند!
- چند کلمه دربارهی فساد و فحشا و ابتذال و «کیک محبوب من»
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- جشنواره اسپانیایی به «دوربین فرانسوی» جایزه طلایی داد
- «شامیر» به سیبری میرود
- بررسی مشکلات فیلمنامهنویسی درگفتوگوی کیوان کثیریان با شادمهر راستین و مهران کاشانی/ سانسور مشکل اساسی سینمای ایران
- سینمای مستقل و آینده سینمای ایران بررسی شد؛ سینمای مستقل آزادی، سلطه ناپذیری، عشق و ارزش زن را بازتاب میدهد
- ضرورت توجه به سینما مستقل در ایران بررسی میشود
- یادداشت کیوان کثیریان؛ کلی آیهی یأس و یک آرزو/ درباره انتخاب وزیر ارشاد دولت چهاردهم
- صدداستان ۳؛ انتشار ۳ داستان کوتاه با صدای طوفان مهردادیان
- فرهنگ کجای زندگی نامزدهای انتخابات است؟
- دیپلم افتخار جشنواره ارمنستانی برای «دوربین فرانسوی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





