با گذشت بیش از سی روز از اکران آنلاین دو فیلم «زیرنظر» و «مهمانخانه ماهنو» که ادامه دهنده مسیر سینمای آنلاین بودند، اکران این دو فیلم با اعلام آمار نهایی فروش آنلاین به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، با توجه به این توافق در طرح سینمای آنلاین که فرصت سیروزه نمایش برای فیلمها در نظر گرفته شده، نمایش دو فیلم زیرنظر و مهمانخانهماهنو بستر آنلاین توسط سرویسهای ویاودی به پایان رسیده است.
«زیرنظر» و «مهمانخانهماهنو» که بعد از «خروج» و «طلا» به طرح اکران آنلاین پیوستند، حالا با پشت سر گذاشتن سی روز از نمایش و فروش بیش از ۱۵۵ هزار و ۸۶ بلیط در مجموع دو فیلم و دو پلتفرم، به شبکه نمایش خانگی وارد خواهند شد. این میزان فروش در حالی رقم خورده که مجموع فروش «مهمانخانهماهنو» برابر یازده هزار و ۳۶۴ بلیط و مجموع فروش «زیرنظر» برابر ۱۴۳ هزار و ۷۲۲ بلیط است.
همچنین این دو فیلم روی هم رفته بیش از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشتند که با وجود تعطیلی سینماها به رونق این صنعت و برگشت آنی سرمایه سینماگران منجر شده است.
از طرفی با توجه به معیارهای تعیین تعداد تماشاگر در شبکه نمایش خانگی و درنظر گرفتن ۲/۵ تماشاگر به ازای هر بلیط، در مجموع برآورد میشود که بیش از سیصد و هشتاد هزار تماشاگر این دو اثر را به کمک طرح اکران آنلاین تماشا کردهاند. با این حال افزایش تعداد تماشاگران این دو فیلم و تمام فیلمهایی که در طرح اکران آنلاین حضور دارند پس از پایان دوره سی روزه نمایش ادامه خواهد داشت، چرا که پس از پایان اکران آنلاین، فیلمها با طی روندهای اجرایی به بخش شبکه نمایش خانگی نماوا و فیلیمو نیز اضافه خواهند شد.
به این ترتیب پس از تماشاگرانی که با خرید بلیط آنلاین این فیلمها را تماشا کردند، سایر کاربران سرویسهای ویاودی نیز میتوانند با گذشت چند روز دسترسی درون پلتفرمی به این دو محتوا را داشته باشند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جدیدترین آمار فروش فیلمها؛ ۶.۸ میلیارد، سهم گیشه در سه روز گذشته
- آمار فروش سینمای ایران تا ۱۵ تیر ماه
- فسیل ۳۰۰ میلیاردی شد
- جدیدترین آمار فروش فیلمها با ۱۸ میلیون تماشاگر
- سینماهای پرفروش فصل بهار معرفی شدند
- «شهر هرت» دو روزه، میلیاردی فروخت!/ جدیدترین آمار فروش و تماشاگران سینما پس از اکران هفت فیلم جدید
- چهار فیلم جدید در دو روز ۳۰۰ میلیون فروختند/ استقبال سرد مخاطبان و انصراف پخشکنندهها از اکران فیلمها
- کمتر از ۵۰ هزار نفر تماشاگر؛ سهم پنج فیلم جدید اکران شده
- گزارش آمار فروش سینمای ایران در گیشهها
- کاسبی با سوراخ مبل/ درباره فیلم «زیرنظر»
- اکران آنلاین «مهمانخانه ماه نو» با بازی مهناز افشار
- آمار فروش سینمای ایران در سال ۹۸/ پرفروشترین فیلم سال اعلام شد
- فیلمهای سینمایی در هفته گذشته چقدر فروختند؟
- آمار فروش سینمای ایران/ «مطرب»، صاحب عنوان دارنده بیشترین مخاطب این هفته
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





