“کارن همایونفر” قرار است در قالب سومین همکاری خود با کارگردان “چ”، موسیقی فیلم سینمایی “بادیگارد” را بسازد. مراحل فیلمبرداری”بادیگارد”حاتمیکیا در هفته دوم مهرماه به پایان رسید.
«کارن همایونفر» قرار است که موسیقی فیلم سینمایی «بادیگارد» را بسازد و برای دومین بار در کنار این کارگردان باسابقه مهمان پرده نقرهای شود. مراحل فیلمبرداری بادیگارد حاتمیکیا در هفته دوم مهر و پس از حدود سه ماه در تهران به پایان رسید و مراحل پس تولید آن آغاز شده است. البته هنوز کارن همایونفر ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را آغاز نکرده و او پس از اتمام مراحل تدوین، نتها و کلاویههایش را برای بادیگارد بسیج خواهد کرد. این برای سومین بار است که همایونفر برای یکی از ساختههای کارگردان «چ» آهنگسازی میکند. اولین همکاری مشترک همایونفر و حاتمیکیا به سریال «حلقه سبز» مربوط میشود. مجموعهای که با بازی «حمید فرخنژاد» از شبکه سوم سیما پخش شد.
دومین تجربه همکاری این آهنگساز باسابقه و کارگردان «آژانس شیشهای» در قالب فیلمسینمایی «گزارش یک جشن» رقم خورد. اثری که سالها از تولید آن میگذرد و پس از توقیف هنوز سرنوشتش معلوم نیست. البته بادیگارد هم مضمونی کاملا سیاسی دارد و داستان شخصی به نام «حیدر» است که از مقامات و مسئولان عالیرتبه کشوری محافظت میکند. این بادیگارد در جریان کار خود با سوالات و تردیدهای گوناگون مواجه میشود.
«پرویز پرستویی»، «مریلا زارعی»، «محمود عزیزی» و «بابک حمیدیان» از جمله بازیگرانی هستند که رو به روی دوربین «محمود کلاری» ایفاگر نقشهایی بودند که ابراهیم حاتمیکیا به رشته تحریر درآورده و پرداخته بود. فیلمبرداری بادیگارد به تهیهکنندگی این کارگردان مطرح سینما از روز دهم تیرماه و مقارن با روز پانزدهم رمضان آغاز شد. عوامل تولید بادیگارد این روزها نیم نگاهی هم به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دارند و احتمالا جدیدترین ساخته حاتمیکیا پس از «چ» بهمن ماه امسال و در قالب بزرگترین رویداد سینمایی کشور به نمایش درآید.
منبع: نسیم

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حاتم بخشیهایی که ابراهیم را از سینمای ایران گرفت
- آیا فیلم حاتمیکیا به جشنواره فجر میرسد؟
- روایتی نوین از ابراهیم حاتمیکیا؛ پروژه «موسی کلیمالله» چگونه به ابراهیم حاتمیکیا رسید؟
- صداوسیما به از کرخه تا راین هم رحم نکرد!
- حاتمیکیا چرا ساخت سریال «موسی(ع)» را پذیرفت؟
- فاشیسم، آرمانگرایی و پایگاه امنِ ایدئولوژی
- یادداشت حاتمی کیا در پی درگذشت نادر طالب زاده
- چرخشهای ناگهانی/ کوتاه درباره فیلم «شب طلایی»
- قصهی خانه مادربزرگ/نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- یک ریسک بزرگ/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- تکرار کلیشهها/ نگاهی به فیلم «شب طلایی»
- رونمایی از لوگو و تیزر فیلم سینمایی «شب طلایی»
- نمایش ۱۰ فیلم مرمت شده از گنجینه سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر
- نام فیلم پسرحاتمیکیا تغییر کرد
- تعبیر یک رویا/ نگاهی به «خواب ابراهیم»
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- مرگ ناگهانی و غم انگیز بازیگر خردسال فیلم یه حبه قند
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- از دنیای عجیب، اما نه چندان عجیب سینما/ کارگردانانی که نمیتوانند اجاره خانهشان را بدهند
- صحبتهای رئیس هیئت داوران جشنواره برلین/ همه فیلمها سیاسیاند
آخرین ها
- جایزه بزرگ اسکار کسبوکارهای خاورمیانه به همراه اول رسید
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- جشن ۱۹ سالگی کانون ادبی زمستان برگزار شد؛ اهدای مدال سال به شهره سلطانی و مهدی یغمایی/ ایرج مهدیان تجلیل شد
- «مسیح پسر مریم» مینی سریال شد
- معرفی نخستین برندگان جشنواره برلین؛ جایزه بزرگ بخش مسابقه نسل به فیلم ایرلندی رسید
- در برنامه «خط فرضی» مطرح شد؛ خستگی از ما به نسل بعد از ما منتقل شده/ در زیر زمین، شهر دیگری وجود دارد
- نگاهی به سریال تاسیان؛روزی روزگاری ایران
- معرفی پلتفرمهای هوشمند سلامت همراه اول بهعنوان اپلیکیشنهای برگزیده
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- وداع با صدای ماندگار دوبله؛ بدرقه منوچهر والیزاده به خانه ابدی/ دوبلوری بدون جایگزین
- لوئیس بونیوئل فیلمساز در تبعید و صدو بیست و پنج سالگی
- فوت یک هنرمند پیشکسوت؛ عبدالرضا فریدزاده درگذشت
- شاهپور هنوز هست
- فیلمی در نوبت عید فطر به اکران اضافه نمیشود/ اسعدیان: پیشنهاد شورای صنفی نمایش برای بلیت، بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان بود
- از دنیای عجیب، اما نه چندان عجیب سینما/ کارگردانانی که نمیتوانند اجاره خانهشان را بدهند
- با دستور وزیر ارتباطات، پروژههای ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
- جشنواره علیه جشنواره
- جایزه تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- گامی دیگر در جهت حذف سینما از سبد خانوادهها/ افزایش قیمت بلیت؛ ضربه مهلک به سینمای ایران
- مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را میخرد؟!
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- اعطای تندیس «سازمان سبز برتر» به همراه اول
- پنجمین دوره «طرح پژوهانه همراه» با حمایت از دانشجویان نخبه کلید خورد
- نگاهی به سریال «جانسخت»؛ منتظر غافلگیری بمانیم یا نه؟
- کنسرت نمایش «ژن زامبی» از فردا میآید/بلیت ۵ روز اول به پایان رسید
- «نبض» روی میز تدوین
- نسخه ویژه نابینایان «مادیان» با صدای رعنا آزادیور منتشر میشود
- منوچهر والیزاده درگذشت
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- آیا باید از اینفلوئنسرها ترسید؟
نقد ، یک گفتمان هنریست . و مثل هر دستگاه دیگری در این کائنات ، یک ورودی دارد ، یک پردازش و یک خروجی .
منتقد شخصی ست که ابتدا اثر را تجزیه می کند ، سپس با کشف ارتباط تکه ها با هم ، آن را تحلیل می کند و در نهایت فهمش را شرح می دهد . حال ممکن است ارزش گذاری بکند ، یا نکند . به هر حال ارزش گذاری در حرف های او مستتر خواهد بود .
حال شما بفرمایید ، حاتمی کیا تولید کننده چه اثری ست ؟ راجع به کدام منتقد ، و در چه مجلسی صحبت می کند ؟
آقای فراستی چه ؟ آیا به این شیوه ی ساده ای که ذکر شد ، «نقد» می کند ؟ یا اینکه نه ، صرفن با قیاس بین فیلم ها ، و با یک ترازو ، آثار را کیله کرده و بعد سبک و سنگین کردنش را شرح می دهد ؟