«آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت به عنوان نماینده سینمای ایران به فستیوال «لایپزیک» آلمان راه یافت.
به گزارش سینماسینما، فیلم مستند سینمایی «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی آبان عسکری و محمد کارت پس از موفقیت در جشنواره های داخلی، در اولین حضور خارجی خود به شصتمین دوره فستیوال «لایپزیک» آلمان راه یافت.
جشنواره جهانی فیلمهای مستند «لایپزیگ» بزرگترین جشنواره آلمان و یکی از مهم ترین و قدیمیترین فستیوالهای بین المللی مستندهای هنری دنیا با درجه کیفی الف به شمار می رود که شصتمین دوره آن سیام اکتبر تا پنجم نوامبر ۲۰۱۷ در شهر لایپزیک آلمان برگزار خواهدشد و عوامل این فیلم مستند سینمایی برای حضور در این فستیوال دعوت شدهاند.
مدیریت پخش بینالمللی «آوانتاژ» را علیرضا شاهرخی در اداره کل تامین برنامه و رسانه بین الملل سیما برعهده دارد و این فیلم محصول شبکه مستند سیما است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تاکستان بی ثمر /درباره تعدد جشنواره های سینمایی که هیچ کارکردی ندارند
- مسافران ایرانی جشنواره ونیز چه کسانی هستند؟
- سایه سنگین قتل جمال خاشقجی بر نخستین جشنواره بینالمللی فیلم عربستان
- نامزدی «کارت پرواز» در پنج رشته یک جشنواره آمریکایی
- رقابت بزرگان در جشنواره فیلم کن برای نخل طلا/ از کن لوچ تا آلمودوار
- حضور یک کارگردان و دو فیلم ایرانی در جشنوارهای اسپانیایی
- پیشنویس آئیننامه جشنوارههای پنجگانه سینما، فروردین ۹۸ منتشر میشود
- سایه سنگین جشنواره فیلم ونیز بر معتبرترین جایزه سینمای جهان
- از رضا میرکریمی تا محمدحسین مهدویان/ داوران جشنواره فیلم ۱۰۰ معرفی شدند
- انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه نهال
- سرپرست سازمان سینمایی خبر داد/ انتشار پیشنویس آییننامه جشنوارهها تا پایان سال
- «مارموز» در جشنواره فیلمهای مستقل ژنو
- «آلفابت» فینالیست یک جشنواره سینمایی شد
- حضور «منهتن» در جشنواره فیلم کوتاه نیجریه
- «اسکیباز»؛ نماینده سینمای ایران در جشنواره المپیای یونان
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





