مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت، ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در این رویداد از اوایل آذر ماه آغاز می شود.
به گزارش سینماسینما، مسعود نجفی روز چهارشنبه درباره اینکه پردیس ملت به تنهایی سینمای اهالی رسانه خواهد بود، اظهار داشت: اکنون آمار دقیقی از میزان ثبت نام اهالی رسانه برای جشنواره فیلم فجر در دست نداریم، بنابراین پس از کامل شدن ثبت نام، تصمیم نهایی در این باره گرفته خواهد شد.
وی افزود: اگر تعداد ثبت نامها بیشتر از گنجایش پردیس ملت باشد احتمال اضافه شدن یک سینما دیگر مخصوص اهالی رسانه وجود دارد.
مدیر روابط عمومی سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره علت انتخاب پردیس ملت برای اهالی رسانه گفت: بررسی ها لازم را در این زمینه انجام دادیم و از میان دو گزینه نهایی چارسو و ملت با توجه به ۳۰۰ صندلی اضافه ای که ملت نسبت به چارسو داشت به این انتخاب رسیدیم.
نجفی به توجه ویژه این دوره از جشنواره به سینمای مردمی اشاره کرد و ادامه داد: قصد داریم در این دوره، سینماهای مردمی را با حضور عوامل فیلم پررنگ تر کنیم، بنابراین طبق تصمیم های گرفته شد عوامل فیلم ها نسبت به سال گذشته بیشتر در اکران های مردمی شرکت خواهند کرد.
نجفی خاطرنشان کرد: نقد و بررسی فیلم ها پس از اکران در سینما رسانه برگزار خواهد شد و عوامل فیلم تنها در زمان نمایش آثارشان در سینما رسانه حضور خواهند داشت. البته در صورتی که سینما رسانه ظرفیت داشته باشد برخی سینماگران میتوانند در سینما مخصوص رسانه آثار جشنواره را تماشا کنند.
سی وششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار می شود.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی شد
- در نشست خبری مطرح شد: چهار بزرگداشت در افتتاحیه فیلم فجر/ تکلیف سیمرغ مردمی چه میشود؟
- مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره بینالمللی فیلم فجر شد
- بازگشایی سینماهای تهران از روز شنبه
- نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فردا / گزارش تصویری
- نشست خبری رییس سازمان سینمایی / گزارش تصویری
- انتشار اصول رسانه ای سازمان امور سینمایی و سمعی بصری
- معرفی فیلمهای سینمایی بخش «سودای سیمرغ» جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران همزمان با فیلم فجر
- تهیهکننده بهترین فیلم هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر/ سیمرغی که به «مغزهای کوچک زنگ زده» دادند تشریفاتی بود!
- توضیحات صلواتیفرد درباره اهداف و رویکردهای جشنواره جهانی فیلم فجر
- واکنش توییتری صالحی به اعلام هزینههای جشنواره فجر و لیست حمایتی فارابی
- رقم هزینههای جشنواره ۳۶ اعلام شد
- گفتوگو با ابراهیم حاتمیکیا به بهانه اکران نوروزی فیلمش/ پلاک یعنی خودم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





