کارگردان فیلم سینمایی «آشوب» در پی پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای بیان کرد که سوءنیت پشت این امر بوده است و می خواهند آبروی «آشوب» را ببرند.
به گزارش سینماسینما، کاظم راست گفتار کارگردان فیلم سینمایی «آشوب» درباره پخش تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای گفت: «من تیزرهای این فیلم از شبکه های ماهواره ای را ندیده ام اما گویا پخش این تیزرها از روز گذشته ۱۲ خردادماه آغاز شده است و دوستانم این موضوع را به من اطلاع دادند.»
او افزود: «نمی دانم منشا این موضوع چیست اما فکر می کنم پشت این امر دشمنی وجود دارد زیرا «آشوب» روزهای پایانی اکران خود را می گذراند و از روز چهارشنبه دیگر سینمای سرگروه هم ندارد. ضمن اینکه پخش تیزرها درست در زمانی آغاز شده است که در ۲ روز آینده سینماها تعطیل هستند، بنابراین هیچ حسن نیتی پشت این مساله وجود ندارد. اگر ما می خواستیم تیزرهای این فیلم را به شبکه های ماهواره ای بدهیم از چهار هفته پیش و از زمان آغاز اکران عمومی آن، این کار را می کردیم نه در این زمان که نمایش «آشوب» رو به پایان است.»
راست گفتار بیان کرد: «پخش تیزرهای «آشوب» از شبکه های ماهواره ای به جز گرفتاری و مسایل قانونی هیچ منفعتی برای ما ندارد و تنها به آبروی این فیلم ضربه می زند. با صراحت انجام این امر از سوی خودمان را تکذیب می کنم و این نکته را هم باید عنوان کنم که هیچ دلیل دیگری به جز سوءنیت پشت این مساله نبوده است.»
این کارگردان در پایان توضیح داد: «روز گذشته به محض اطلاع از این موضوع با مسئولان وزارت ارشاد و شورای صنفی نمایش تماس گرفتم و این موضوع را به آنها نیز توضیح دادم. پخش تیزرهای فیلم سینمایی «آشوب» از شبکه های ماهواره ای مورد اعتراض ما است و امیدوارم هرچه سریع تر پخش آن را قطع کنند.»
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- افزایش ۵ برابری هزینه فیلمسازی/ راستگفتار: یک اشتباه منجر به شکست میشود
- «آشوب» نیامده با تاخیر روبرو شد
- اعتراض سازندگان «آشوب» به پایان اکران این فیلم
- بلیت «آشوب» را از بازیگر و کارگردان فیلم بخرید
- چهار نکته فرامتنی درباره فیلم راست گفتار که اکران است/ نشانی نادرست «آشوب»
- رونمایی یکی از سکانسهای سیاسی «آشوب» کاظم راستگفتار
- کاظم راستگفتار در پاسخ به سینماسینما / هنوز نمیدانم چند سالن به فیلم آشوب دادند!
- کارگردان «عروس خوشقدم»: اینبار با پنجهبوکس روبهروی فراستی مینشینم
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری





