سام درخشانی که فیلم «خوب، بد، جلف» را آماده اکران دارد معتقد است این فیلم جزو پرفروشهای سال خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «هشت و نیم دقیقه» ساخته شهرام شاهحسینی هستم.
وی درباره این سریال و نقشی که در آن ایفا میکند بیان کرد: «هشت و نیم دقیقه» قصه یک زن است که به واسطه توطئهای همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار میگیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام میدهد که بنمایه قصه از این موضوع شکل گرفته است. من در این سریال نقش احسان یکی از شخصیتهای کلیدی را بر عهده دارم.
بازیگر فیلم سینمایی «عقرب» درباره حضور در سینما اظهار کرد: فیلم سینمایی «خوب، بد جلف» را هم در نوبت اکران دارم که شنیدهام مهرماه به روی پرده سینماها میرود.
درخشانی افزود: این فیلم در ادامه سریال «پژمان» است، البته متفاوتتر و یک سری بازیگر جدید مثل آقای فرخنژاد، خانم آسایش و… به جمع ما اضافه شدند. یک کار کمدی به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسمخانی است که فکر میکنم جزو فیلمهای پرفروش سال خواهد شد.
بازیگر سریال «خانه پدری» درباره حضور در تلویزیون و تغییرات مدیریتی که صورت گرفته است بیان کرد: من فعلاً تغییر چندانی ندیدم و فکر میکنم برای اظهار نظر زود است و نمیشود فعلاً از تأثیر این تغییر مدیریتها صحبت کرد. مدیریت یک مسئله است اما مشکل اصلی ما قصه است که متأسفانه قصه خوب و جذابی نداریم. این اتفاق با هر مدیری شکل میگیرد مشکلات ریشهای است ما خط قرمزهایی داریم که نمیتوانیم از آنها عبور کنیم و به همین دلیل هم تلویزیون مشتری آنچنانی ندارد. سریالی مانند «شهرزاد» در داخل کشور تولید و پخش میشود، اما همین سریال اجازه نمایش در تلویزیون را ندارد مشکل است. نه تنها در حوزه نمایش بلکه این مشکلات در موسیقی هم دیده میشود، معضلات بسیار ریشهای هستند و مدیریت و مشکلات مالی بخش دیگری است.
وی در ادامه گفت: وقتی تلویزیون مشتری نداشته باشد کسی بابت آن هزینه نمیکند، ولی وقتی مخاطب داشته باشد، همه به سمت آن میآیند و تولیدات بالا میرود، ابتدا باید مشکلات برطرف شود و کار جذاب تولید کند تا مخاطب هم پای تلویزیون بنشیند. امیدوارم شرایط به سمتی برود که یکسری نگرشها تغییر کند تا کسی محتاج دیدن برنامههای ماهواره و شبکههای برونمرزی نباشد.
درخشانی در ادامه درباره شیطنتهایی که در حوزه مجازی شکل میگیرد و شایعاتی که پیرامون آنها به گوش میرسد، عنوان کرد: شیطنت فضای مجازی است و کلی از این تصاویر روزانه به دست همه ما میرسد، این اتفاقات مصداق ضربالمثل «شنیدن کی بود مانند دیدن» شده است. فضای مجازی شرایطی را به وجود آورده که تا خودت چیزی را به چشم ندیدهای نباید آن را باور کنی. اتفاقی است که در تمام دنیا رخ میدهد و چارهای هم نیست.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سام درخشانی هم استعفا داد
- «کارناوال» در یک چهارم نهایی
- «کارناوال» رامبد جوان به زودی در شبکه نمایش خانگی
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- رامبد جوان با یک رئالیتیشو در شبکه نمایش خانگی/ انتشار دوبله «ترنسفورمرز»
- اکران «زودپز» رامبد جوان به تعویق افتاد
- فیلمهای رامبد جوان، بهرام افشاری و گزینه احتمالی اسکار در راه اکران
- همکاری مشترک رامبد جوان و عاطفه تهرانی
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- رامبد جوان تهیهکننده فیلم کوتاه «فقط مه واقعی است!» شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





