ایمان اشراقی، بازیگر سریال خط قرمز با نمایش «بلوریها» به کارگردانی مریم باقری و نویسندگی فرهاد نقد علی از روز پایانی تیرماه در سالن شماره ۱ عمارت نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، مریم باقری پس از تجربههایی چون «پلیکان» و «کلفتها» قصد دارد از ۳۱ تیر ماه نمایش «بلوریها» را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برد تا ایمان اشراقی، بازیگر سریال خط قرمز را پس از ۱۷ سال به دنیای بازیگری بازگرداند.
این نمایش با بازی محمد هادى عطایى، ایمان اشراقى، مهرخ افضلى و وحید نفر، روایتگر داستان چهار نفر در محلهای قدیمی است که در شرایط اقتصادی بد روزگار، از جهان احساسات و تمایلات خود سخن میگویند.
ایمان اشراقى که تهیهکنندگی این نمایش را برعهده دارد، پیشتر در اوایل دهه هشتاد با سریال خط قرمز به شهرت رسیده بود که به سبب تحصیلاتش در رشته پزشکی از عالم بازیگری فاصله گرفته بود.
از دیگر عوامل این نمایش باید به مدیر پروژه و مدیر تولید: سید محمد جعفریان، موسیقی: گروه داتام، سرپرست گروه، آهنگساز، خواننده ،نوازنده تار: آنارام زهرایى، نوازندگان، نوازنده سنتور: علیرضا بشردوست، همنواز سنتور: مهدی عسکر، نوازنده کمانچه: مهرداد مسعودی فرید، همنواز کمانچه: مهرپاد زحمتکش، نوازنده سازهای کوبهای(دف و تمبک): مهرپاد زحمتکش، طراح صحنه: لادن کنعانى، دستیار صحنه: امیر حسین کنعانى، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح نور: رضا خضرایی، دستیار کارگردان: آذر فلامرزى، مشاور رسانه اى و تبلیغات: سارا حدادى، گرافیک، عکس و تیزر: you studio، ساخت دکور: محمد میرسلطانی، محمد تفرشی، مرتضی چراغ علی، محمد امین میرسلطانی طراح نور: رضا خضرایی.
«بلوریها» تا ۱۰ مرداد، هر شب رأس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک عمارت نوفللوشاتو روی صحنه میرود.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





