به گزارش سینماسینما، سومین دوره از جشن عکاسان سینمای ایران با اجرای محسن کیایی برگزار شد.
در ابتدای این برنامه صفحه نمایشگر با مشکل روبرو شد.
سپس دبیر جشنواره به روی صحنه آمد و متنی را بابت تشکر از حضور هنرمندان قرائت کرد و از چگونگی برپایی نمایشگاه عکس این جشن سخن گفت.
وی یادآور شد: حضور عکاسان جوان در این دوره از نکات چشمگیر این جشن بود. وی در ادامه از دست اندر کاران برگزاری این جشن تشکر کرد.
با حل شدن مشکل فنی؛ اولین تیزر جشن امشب آماده نمایش شد. در ادامه مراسم از فرامرز بیات (عکاس) تقدیر شد. سپس ویدئویی از وی پخش شد. سپس مهناز افشار و سروش صحت برای تقدیر از این هنرمند به روی صحنه آمدند.
در ادامه برنامه تیزری پخش شد که تورج منصوری در آن سخنرانی میکرد. در ادامه کلیپی از سخنرانی کمال تبریزی پخش شد. سپس محمد مهدی عسگرپور و زهرا مصفا برای تقدیر از کمال تبریزی به روی صحنه آمدند.
سپس از مهناز افشار توسط مازیار میری و حافظ احمدی تجلیل شد. جالب توجه این است که در این برنامه سخنرانی به چشم نمیخورد و صدای هنرمندان تنها از طریق ویدئوهای ضبط شده به گوش می رسید.
در بخش بعدی از مصطفی زمانی توسط منوچهر شاهسواری و علی نیک رفتار تجلیل شد. شاهسواری در این مراسم درباره مصطفی زمانی بیان کرد: او از جمله کسانی است که من اول صدایش را می شنوم و بعد نقش آفرینی اش را می بینم.
سپس نوبت به اهدای جوایز رسید و جایزه استعداد برتر برای عکاسان غیر انجمن به حمید جانی پور برای فیلم «نفس» تعلق گرفت.
جایزه بهترین عکاس پشت صحنه سینمای ایران نیز به محمدمهدی دلخواسته برای فیلم «قاتل اهلی» رسید.
جایزه جشن انجمن عکاسان به سحاب زریباف برای مجموعه عکس های «ایستاده در غبار» رسید.
در بخش آخر برنامه از صادق فرامرزی حامی مالی برنامه تجلیل شد. در پایان این جشن نیز حافظ احمدی از محسن کیایی تجلیل کرد و اظهار داشت او عضو افتخاری این انجمن است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برگزیدگان نهمین مسابقه عکاسان سینمای ایران معرفی شدند
- نامزدهای نهمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
- «قرار نوامبر»؛ جزئیاتی از فیلم جدید مهناز افشار
- سپتیمیوس ۲۰۲۵؛ شهره آغداشلو، محمد رسولاف و مهناز افشار در هلند جایزه گرفتند
- معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشن عکاسان سینمای ایران
- محمد فوقانی دبیر نهمین مسابقه عکس سینمای ایران شد
- فراخوان مسابقه عکس نهمین جشن عکاسان سینما منتشر شد
- تقلید زندگی/ نگاهی به فیلم «ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا»
- علی نیکرفتار و فتاح ذینوری عکاسان سال سینمای ایران شدند
- داوران هشتمین مسابقه عکس سینمای ایران معرفی شدند
- نکوداشت بابک برزویه در جشن عکاسان سینما ایران
- باری به هر جهت/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- کجا بروم با اسبی که جایی نمی رود؟!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- مردی که هر کاری میکند که هیچ کاری نکند!/ نگاهی به فیلم «ناگهان درخت»
- گفتوگو با صفی یزدانیان/ «ناگهان درخت» از مخاطبش میخواهد آسانگیر نباشد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»


سومین دوره از جشن عکاسان سینمای ایران با اجرای محسن کیایی برگزار شد.


