امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا مصباح و علی اوجی معرفی شد.
به گزارش سینماسینما، همزمان با صدور پروانه ساخت و شروع پیش تولید فیلم سینمایی «بی مادر»، امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر این پروژه معرفی شد.
«بی مادر» نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی در مقام کارگردان است. وی کارگردانی مستند و فیلم کوتاه و تهیه کنندگی چندین سریال را در کارنامه دارد.
محمدرضا مصباح که تهیه کنندگی فیلمهای اولی همچون «پوست» را در سالهای اخیر برعهده داشته و سال گذشته با اثر «یدو» سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر را بدست آورد، یکی از تهیه کنندگان این فیلم است.
علی اوجی نیز که سال قبل با فیلم اول «روزی روزگاری آبادان» در جشنواره فجر حضور داشت، تهیه کنندگی مشترک این اثر را برعهده خواهد داشت.
این فیلم پربازیگر که از ترکیب هنرمندان شناخته شده سینما بهره میبرد، اواخر تابستان در تهران کلید خواهد خورد.
پیشبینی میشود اولین رونمایی «بی مادر» با سرمایه گذاری صالح مؤذن زاده و از آثار تولیدی «کانون فیلم نسیم» در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر باشد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- رونمایی از آنونس «کارزار» در آستانه اکران
- دو جایزه جشنواره نیویورک برای «شب، داخلی، دیوار»
- «گناه فرشته» و داستان خون، عشق، عدالت
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- حضور «شب، داخلی، دیوار» در آستانه اکران جهانی در جشنواره «کمرا ایمیج»
- گیشه کمرونق فیلمهای جدید سینما در سه روز اول اکران
- بدرقه احمدرضا احمدی به خانه ابدی
- پژمان جمشیدی با «بیمادر» به سینماها میآید
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بینالمللی داکا شد
- اولین نمایش عمومی «شب، داخلی، دیوار» امروز در ونیز
- تیزر رسمی «شب، داخلی، دیوار» منتشر شد
- بلاتکلیف، روان، بیجان/ نگاهی به فیلمهای «هِناس»، «برف آخر» و «بیمادر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





