کریس ایوانز بازیگر سرشناس فیلمهای اخیر «مارول» گفته است قصد دارد دوباره روی صندلی کارگردانی بنشیند ولی برای این کار دنبال فیلمنامه خوب است.
به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، کریس ایوانز عاشق این است که دوباره یک فیلم بسازد اما مواد لازم را در اختیار ندارد.
ایوانز که نخستین تجربه کارگردانیاش را سال ۲۰۱۴ با فیلم «پیش از این که برویم» انجام داد، آشکار کرد که چه کاری او را از ادامه این کار تاکنون باز داشته است.
وی در مصاحبهای که با اسکارلت جوهانسون انجام داده گفته است: دارم میمیرم برای کارگردانی، اما شهامت تمرکز بر نوشتن را ندارم و سختترین کار پیدا کردن مواد لازم برای کارگردانی است. مواد خوب این نیست که فقط بنشینی آنجا.
وی افزود: وقتی کارگردانی میکردم، یکی از مهمترین چیزها این بود که یک فیلمنامه کوچک شکسته بسته پیدا کردم و فکر کردم «خوب میتوانم این را تقویت کنم و درستش کنم». در عین حال نمیتوانم حتی فکر کنم که من بهترین حالت فیلم را ساخته باشم. میتواند یک چیزهایی برمبنای مواد در دست، متفاوت باشد.
در پاسخ به این سوال جوهانسون که آیا داستانهایی هست که او بیشتر بر آنها تمرکز داشته باشد؟ پاسخ ایوانز موضوع «بودیسم» بود.
وی گفت: در این زمینه داستانهایی وجود دارد که فکر کنم میتواند روی مردم اثر بگذارد. فکر میکنم همه به دنبال چنین قصههایی هستیم. قصههایی از دیدگاه نفسانی، این که اهمیت ما در چیست، میخواهیم چه جور آدمی باشیم، تعریف شادی و عشق و هدف چیست؟
ایوانز افزود: مفاهیمی که در بودیسم نهفته است به همه اینها توجه دارد. من قطعا از مهارتهای نوشتن بهرهای نبردهام، فقط به فکر شکار فیلمنامه هستم.
جوهانسون به شوخی پرسید: خوب پس چطور است «بخور دعا کن عشق بورز۲» را بسازی! که ایوانز هم حسابی به این گفته خندید.
کریس ایوانز با بازی در نقش دو ابرقهرمان مارول کامیکس شهرت جهانی یافت. وی در دنیای سینمایی مارول در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر شده است. وی همچنین در دو فیلم «چهار شگفتانگیز» و «چهار شگفتانگیز: قیام موجسوار نقرهای» بازی کرد.
ایوانز فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ و با بازی در سریال «برخلاف جنسیت» آغاز کرد و از سال ۲۰۱۱ با بازی در نقش «کاپیتان آمریکا» وارد دنیای مارول و ابرقهرمانها شد. او و جوهانسون در مجموعه فیلمهای مارول همبازی هستند.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مادیگراها»؛ عشق ناافلاطونی مُثُل افلاطونی
- رییس استودیوهای مارول: هیچ فیلم ابرقهرمانی بدون فیلمنامه کامل تولید نمیشود
- «تاندربولتز» صدرنشین گیشه جهانی شد
- ۳ فیلم جدید «جنگ ستارگان» در راه است
- ناامیدی اسکورسیزی از آینده سینما
- چادویک بوزمن بازیگر «پلنگ سیاه» درگذشت
- گفتوگوهای مجازی با عنوان «دیالوگهای آکادمی: با ما آغاز میشود»، برای برابری و همهشمولی در اسکار
- پاسخ ستارگان «انتقام جویان» به انتقادات اسکورسیزی و فوردکاپولا از مارول
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





