اد هریس که این روزها با درخشش در فصل دوم سریال «وست ورلد» مورد توجه رسانهها قرار گرفته، از پیشنهادی پرده برداشت که روزگاری به شکلی «احمقانه» رد کرده است.
به گزارش سینماسینما، اد هریس با بسیاری از کارگردانان بزرگ سینمای جهان همکاری کرده اما فرصت همکاری با یکی از بزرگترین آنها را به راحتی از دست داده است.
ستاره آمریکایی سینما که اکنون با حضور در نقش ویلیام یا همان «مرد سیاهپوش» در سریال «وست ورلد» توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، در گفتگویی تازه اعلام کرد که پیشنهاد استنلی کوبریک برای بازی در فیلم «غلاف تمام فلزی» را رد کرده است.
هریس اگر پیشنهاد کوبریک را میپذیرفت، باید در نقش مشهور سرجنت هارتمن بازی میکرد. در فیلم «غلاف تمام فلزی» آر.لی ارمی این نقش را بازی کرد که به یکی از نمادینترین نقشهای فیلم تبدیل شد.
هریس در این باره گفت: «استنلی کوبریک به من تلفن زد و خواست که در فیلم «غلاف تمام فلزی» این نقش را بازی کنم و من گفتم نه.» او در ادامه با بازی ارمی در این فیلم اشاره کرد و گفت: «ارمی خیلی بهتر از آنچه من احتمالا میتوانستم بازی کنم در این نقش ظاهر شد. اما نپذیرفتن نقش باعث شد این سوال را همیشه از خودم بپرسم: «پیش خودت چه فکری کردی؟». تصمیم احمقانهای بود.»
بازیگری که بازی در فیلمهای «گلنگری گلن راس»، «آپولو ۱۳» و «نمایش ترومن» را در کارنامه دارد در ادامه گفت: «من در جوانی موهای سرم را از دست داده بودم و میدانستم بدون مو در هیچ فیلمی نقش اول را به من نمیدهند. بنابراین سعی کردم که در هر فیلم جذابترین نقشی را که میتوانم به دست آورم.»
او در این مصاحبه درباره سریال «وستورلد» هم صحبت کرد اما حاضر نشد اعلام کند که در فصل سوم هم بازی خواهد کرد یا نه.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کدام پلان تاریخ سینما با بیشترین برداشت به ثبت رسیده است
- هنری کسینجر و دانشمند فیلم دکتر استرنج لاو
- جادوی کارگردانی یا هنر نویسندگی؟!/ نگاهی به فیلم «غلاف تمام فلزی»
- راهنمای علمی تخیلی دیدن فیلم ترسناک
- از همه عجایب، تعجب نکنید!/ درباره انتخاب صد فیلم برتر تاریخ سینما از سوی مجله سایت اند ساند
- راه رستگاری از درون می گذرد/ جهان فلسفی استنلی کوبریک در گفت و گو با محمدرضا اسمخانی پژوهشگر فلسفه
- دستیار و بازیگر فیلمهای کوبریک درگذشت
- «ساعتها» در سینماتک خانه هنرمندان اکران و بررسی میشود
- سینماسینما/ خبرهایی از جشنواره ونیز/ نمایش دو فیلم اولین دوره در نودمین سال
- تبر جک نیکلسون در «درخشش» بیش از ۱۰۰ هزار دلار فروخته شد
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «درخشش» با صدای رضا بهبودی/ این برنامه به آیدین الفت تقدیم شد + تیزر
- نقد مشروح سعید عقیقی بر یک کتاب/ چگونه تئوریها را «زرد» کنیم؟
- تجربه تماشای دوباره «چشمان کاملاً بسته»/ قرص آبی یا قرمز؟*
- پابلو فرو، طراح تیتراژ آثار استنلی کوبریک درگذشت
- جایزه استنلی کوبریک به کیت بلانشت میرسد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





