پردیس سینمایی صبامال و انجمن فیلم کوتاه ایران برای راه اندازی سینماتک فیلم کوتاه ایران تفاهم نامه امضا کردند.
به گزارش سینماسینما، این تفاهم نامه شامل برگزاری هفتگی و ماهانه برنامه های مختلف نمایش فیلم و برگزاری کارگاههای آموزشی و نمایش فیلم برای داوری فیلمهای جوایز ایسفا خواهد بود.
مسعود امینی تیرانی به نمایندگی از هیات مدیره ایسفا و حسام فرهمند به نمایندگی از مجموعه پردیس سینمایی صبامال این تفاهم نامه را در حضور آقای سعید خانی مدیرعامل خانه فیلم امضا کردند.
سعید خانی در این جلسه با استقبال از این تفاهم نامه اعلام کرد: امیدوار است این تفاهم نامه شرایط ارتباط بیشتر فیلمسازان فیلم کوتاه با تهیه کنندگان سینمایی را فراهم کند.
گفتنی است بر اساس این تفاهم دوطرف توافق کردند تا شرایط ایجاد سینما تک و پاتوق ویژه اهالی فیلم کوتاه را در پردیس سینمایی صبا مال مهیا کنند. برگزاری هفته های فیلم ، نمایش های دوره ای و برنامه ریزی شده، نمایش فیلم های اول و مستقل فیلمسازان ، جلسات و کارگاههای آموزشی در موضوعات مختلف، نمایش های ویژه ی جوایز ایسفا و دیگر برنامه ها به همراه امکان استفاده از تخفیف سالنهای سینمایی و کافه سینمای پردیس صبا از جمله ی این توافقات است.
پردیس سینمایی صبامال در خیابان کارگر جنوبی ، پایین تر از میدان حر واقع شده است.
در خبرهای بعدی شرایط راه اندازی و عضویت در سینماتک فیلم کوتاه اعلام خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اعتراض هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه به ترکیب داوران جشنواره فیلم فجر
- اطلاعیه انجمن فیلم کوتاه تهران/ هشدارها را جدی بگیرید
- راهی درست برای فیلم سازان کوتاه کشورمان انتخاب کنیم/ گفت وگو با شهرام مکری
- دبیر جشنواره فیلم کوتاه: با اهدای جایزه از سوی برخی دستگاهها موافقت نکردیم
- مجید برزگر در گفتوگو با سینماسینما/ داروغهزاده تصمیم غلط شمقدری را اصلاح کرد
- ۳۵ یادداشت اهالی فیلم کوتاه برای بازگشت سیمرغ فیلم کوتاه به جشنواره ۳۵ فجر
- آثار منتخب فیلم های کوتاه هجدهمین جشن سینمای ایران اعلام شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





