دیزنی در حال مذاکره با جود لاو برای پیوستن او به پروژه «پیتر پن» و بازی در نقش کاپیتان هوک است.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، جود لاو بازیگر انگلیسی هالیوود به احتمال قریب به یقین در نقش کاپیتان هوک کاراکتر شرور لایواکشن «پیتر پن» کمپانی دیزنی بازی خواهد کرد.
کارگردان پروژه لایواکشن «پیتر و وندی» که یک بازسازی از انیمیشن کلاسیک «پیتر پن»(۱۹۵۳) دیزنی به حساب میآید، بر عهده دیوید لاوری، کارگردان فیلم فانتزی «اژدهای پیت» است. او فیلمنامه این اثر را به همراه توبی هالبروک نوشته است و تهیهکنندگی پروژه را جیم ویتاکر انجام خواهد داد.
نسخه سال ۱۹۵۳ دیزنی هنور موفقترین اقتباس سینمایی از داستان «پیتر پن» به قلم جیمز بری، رماننویس اسکاتلندی به حساب میآید. داستان این رمان درباره پسری به نام پیتر است که خودش و بچههایی که توسط او به سرزمین جادویی نورلند راه یافتهاند، هرگز بزرگ نمیشوند.
تاکنون بسیاری از استودیوهای فیلمسازی روایتهای خود از این داستان را تولید و روانه پردههای سینما و یا تلویزیون کردهاند که از میان آنها میتوان به «هوک» با بازی رابین ویلیامز فقید و کارگردانی استیون اسپیلبرگ و «پن» ساخته جو رایت اشاره کرد که البته هیچکدام از آنها در گیشه موفقیتی کسب نکردند.
اگر مذاکرات دیزنی و جود به نتیجه برسد او پا در جای پای ستارگانی چون داستین هافمن، جیسون آیزکس و گرت هدلند خواهد گذاشت که پیش از این در نسخههایی متفاوت از این داستان در نقش این دزد دریایی شرور بازی کردهاند.
منابع داخلی گزارش دادهاند که این فیلم برای اکران سینمایی ساخته خواهد شد و سر از سرویس آنلاین دیزنیپلاس در نخواهد آورد.
دیزنی به تازگی سالی بسیار موفقیتآمیز را با بازسازیهای لایواکشن خود یعنی «شیر شاه» و «علاالدین» پشت سر گذاشته است؛ فیلمهایی که فروش هرکدام از آنها از مرز یک میلیارد دلار رد شد. این کمپانی حتی آن قدر از نتیجه کار «علاالدین» راضی بود که تولید دنبالهای بر آن را آغاز کرده است.
جود لاو، بازیگر ۴۷ ساله انگلیسی به تازگی در سریال موفق شبکه HBO با نام «پاپ جدید» حضور داشته است. او همچنین قرار است نقش خود به عنوان کاراکتر دامبلدور را در قسمت بعدی مجموعه «جانواران شگفتانگیز» یعنی «جانوران شگفتانگیز و زیستگاه آنها» بازی کند.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیا دنزل واشینگتن بازمیگردد؟/ دنباله «جزر و مد سرخ» ساخته میشود
- تجدید دیزنی در فیلمهای مارولی؛ اکران «انتقامجویان» به تعویق افتاد
- هتتریک دیزنی در ۲۰۲۴/ فروش «موآنا ۲» از مرز یک میلیارد دلار گذشت
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- با فرارسیدن سال ۲۰۲۴؛ از امروز میکی ماوس متعلق به همه میشود/ تملک عمومی پس از ۹۵ سال
- رکورد تاریخی انیمیشن دیزنی در ۲۴ ساعت
- باب کرانستون سخنرانی کرد؛ بازیگران علیه «دیزنی»/ اجازه نمیدهیم رباتها جایگزین ما شوند!
- شکست دیزنی در چین/ عدم استقبال از «پری دریایی کوچولو» در دومین بازار بزرگ سینمای جهان
- دیزنی ۱۰۰ سالگیاش را جشن میگیرد/ آغاز دومین قرن خلق جادو
- سناریوی سریال سازی دیزنی به «جنگ ستارگان» رسید
- دیزنی، مالکیت انحصاری «میکی ماوس» را از دست میدهد
- برای تکرار نقش جک اسپارو؛ شایعه توافق جانی دپ با دیزنی رد شد/ مذاکره برای برگشت در کار نیست
- نتفلیکس و ادامه بحران کاهش ارزش سهام/ دور دوم اخراجها شروع شد!
- بزم رنگ و آواز و افسون
- دیزنی ریسک کرد/ نمایش اختصاصی فیلم جدید رایان رینولدز در سینماها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





