محمد خزاعی طی حکمی حبیب ایل بیگی را به سمت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی منصوب کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن حکم محمد خزاعی خطاب به حبیب ایل بیگی به این شرح است:
«با عنایت به تجارب، تخصص و تعهد به موجب این حکم به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی منصوب می شوید.
اهمیت، پیچیدگی و لزوم تعامل و تدبیر در این معاونت و زیر مجموعه های حساس آن با عنایت به پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ با صنوف سینمایی و انتظارات خاص اقشار مختلف مردم، نخبگان و فرهیختگان جامعه از سینما نیازمند تدبیر، تعامل، برنامه ریزی و آینده نگری در امور حساس و مرتبط این معاونت است. اهم وظایف و انتظارات از حضرتعالی به شرح ذیل است:
– مدیریت موثر در تشکیل و نظارت بر حسن جریان امور در شوراهای پروانه ساخت و نمایش براساس مقررات و آیین نامه های مربوطه
– نظارت و مدیرت راهبردی در ادارات کل تابعه به عنوان درگاه های اصلی مراجعه و تعامل اهالی و فعالان سینمایی با سازمان سینمایی
– تصحیح و تدوین آیین نامه های تولید و عرضه آثار با عنایت به نیازهای روز، ضرورت ها، تکثر و تحولات حوزه تولید و عرضه فیلم ها با توجه به تنوع گونه و ساختارها
– مدیریت و نظارت بر نحوه تاسیس، فعالیت و عملکرد موسسات فیلمسازی و دفاتر عرضه و پخش
– تعامل و همفکری با مدیران موسسات تابعه سازمان در خصوص تولید محتوا و برگزاری جشنواره های ملی و تخصصی
بدیهی است انتظارات واقعی مردم، نخبگان وگروه های مرجع در بهره گیری از هنر _ صنعت سینما و تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از این هنر متعالی و رهنمودهای ارزشمندشان در بیانیه گام دوم و تحولات ساختاری عرصه فرهنگ جهت نیل به سینمای مطلوب و انقلابی می بایست وجهه همت شما در این مسند خطیر و همچنین، همه همکاران در دوره جدید باشد. توفیق روز افزونتان را از خداوند سبحان خواهانم.»
حبیب ایل بیگی متولد ۱۳۴۵دانش آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است. قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی خرداد۱۳۹۶تا آبان۱۴۰۰، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی اسفند ۱۳۹۸ تا آبان۱۴۰۰، مدیر سه دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بهمن ۱۳۹۳تا خرداد ۱۳۹۶، رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران آذر ۱۳۹۲تا بهمن ۱۳۹۳، دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۳، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری آذر ۱۳۸۹تا آذر ۱۳۹۲ از جمله مسئولیت های وی بوده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با احکامی جداگانه از سوی رائد فریدزاده؛ حسینی و شفیعی معاون شدند/ ایلبیگی به موسسه سینماشهر رفت
- به بهانه تغییر رییس سازمان سینمایی/ باید مدیران را پاسخگو کنیم
- پیامهای تسلیت وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی در پی شهادت رئیس جمهور در سانحه هوایی
- با حکم وزیر ارشاد؛ رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر چهل و سوم شد
- توضیح خزاعی درباره اشتباه خواندن دعای تحویل سال: فسیلهای سیاسی مرا تخریب کردند!
- خاطرههای «خزاعی» از دورههای مختلف فجر/ «من آن محمد خزاعی نیستم!»
- ترکیب جدید هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی مشخص شد
- ششمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران برگزیدگانش را شناخت/ خزاعی: تاسیس اندیشکده سینما ضرورت است
- واکنش خزاعی به هتک حرمت قرآن؛ خودداری از پذیرش محصولات کشور سوئد در جشنوارههای ایران
- با حکم محمد خزاعی؛ مجید زینالعابدین مدیرعامل جدید بنیاد سینمایی فارابی شد
- دبیر جشنواره ۴۲ حکم گرفت؛ امینی دبیر ماند
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ شورای سیاستگذاری جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان معرفی شد
- موافقت با آئیننامه اکران فیلمهای خارجی و تسهیم فروش فیلمها از مبدا
- صدور ۱۱۷ مجوز پروانه ساخت در سال گذشته توسط سازمان سینمایی
- خزاعی و اعلام سیاستهای تازه؛ کشفحجاب کردگانی که حاضرند باحجاب بازی کنند، عملا میگویند؛ اشتباه کردهایم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





