حجت الله ایوبی در بخشهایی از مصاحبه خود با روزنامه سینما گفت :در کمیسیون فرهنگی، وزیر شرکت کردند و در آخرین جلسه با هم بودیم.
به گزارش سینما سینما ،ایوبی در ادامه افزود :جلسه دو بخش داشت که بخش اول سؤال خانم طبیبزاده بود که عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیستند؛ ایشان قانع نشدند و موضع سختی نسبت به فیلم «قصهها» داشتند ضمن اینکه اعضای مؤثر کمیسیون فرهنگی مجلس قبلاً فیلم را دیده بوده و تأیید کرده بودند. وقتی فیلم اکران شد، موجی از اعتراضات شروع شد و آقایان سالک، پژمانفر، رسایی و خانم لاله افتخاری که عضو کمیسیون فرهنگی هستند با حضور خانم رخشان بنیاعتماد آمدند و در اینجا فیلم را دیدند. جلسه خوبی برگزار شد، اتفاقاً آقای میرکریمی هم بودند و آقای شهاب اسفندیاری برای دفاع از فیلم آمده بودند، آقایان توجیه شدند اما خانم طبیبزاده آن روز نبودند و روز دیگری آمدند و فیلم را دیدند و توجیه نشدند. بخش دیگر سؤال آقای پژمانفر بود که در مورد فیلم نبود؛ یک سؤال دارند که ۹ قسمت دارد. سؤال اصلی آقای پژمانفر در مورد روند ساختاری سینما و فیلمسازی است که معتقد هستند ما پروانه ساخت و نمایش میدهیم و بین این دو پروانه ما چه مکانیسمی داریم. قرار است با هم جلسه داشته باشیم و در این مورد صحبت کنیم.
لینک کوتاه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





