به گزارش سینماسینما، هادی حجازی فر بازیگر فیلم «لاتاری» با انتشار عکسی از امیرمهدی ژوله در اینستاگرام نوشت: «سلام امیر جان، حالِ الانِ تو بیشتر اندوه هست تا عصبانیت، اندوه از بابت گره زدنِ رویایی جمعی به پدیدهای همچون فوتبالِ ملی، بلی ، ما هم مثلِ تو دل بستیم به شادی و حتی غمِ جمعی که مدتهاست جُز فوتبال در عرصه دیگری تجربه اش نکرده ایم.
من میدانم که ناراحتیِ الانِ تو و منِ شهروند، ناشی از شوکِ کلمه چیدَن و جمله بندیِ بخشی (بخش کوچکی) از ابزارِ این رویاست و خلقِ یک سوال بزرگ (و کمی ناامیدی زودتر از موعد): آیا مغز و گوشی که تحمّل کمی شوخیِ غیررسمی را ندارد و چنین کلمات و برخوردی پَس می اندازد، میتواند مُعجزه خلق کند؟ حتی اگر بُکُند که نمی کند، پا برجا و زایا خواهد بود؟ راستش من در این بی هوایی و کَم هوایی تو را ترجیح میدهم به هر اتفاقِ ناممکنی که ایشان بخواهد خَلق کند.
همینقدر واضح تو بی شَک در تمامِ این سالها به گسترهِ طنز و شوخیِ ما که آدم جز با گوشِ عمه اش نمیتواند شوخی کند افزوده ای، ما لبخندهایِ دیر به دیر و کج و معوَجمان را از سالها پیش به تو مدیونیم. از همان روزها و شب هایی که اسم امیر مهدی ژوله بی سر و صدا ، لایِ اسم های ناشناسِ تیتراژ گُم میشد.
آقا ژوله جان، گوشِ بنده در خدمتِ شماست، اگر موردِ پسند بود شوخی کن باهاش، بکِشِش، سوراخش کن، بِکَن بنداز دور. اصلا فک کن گوشِ خودته، در این حد.
این اتفاق، دلایلِ من برایِ ترکِ این رسانه ِشخصی را تقریبا تکمیل کرد، خزیدن تویِ بی خبری و وَر رفتنی دوست داشتنی با رویاها. امیدوارم با برد و صعود همراه باشه بازی ها و دوستان مدنظر از روی نیمکت شاهد این پیروزی باشند و ما هم از ته دل عربده بکشیم و گُل گُل بکنیم.»
روز گذشته امیرمهدی ژوله پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و با ژست بازیگران در عکس تیم ملی فوتبال شوخی کرده بود که با واکنش سردار آزمون و مهدی طارمی روبه رو شد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «ناتوردشت»؛ روایت انسان در لحظههای بحرانی
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- «داریوش» ۲۷ تیر میآید
- با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی؛ «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به صحنه برگشت
- عروسک باید حرف جامعه را بزند/ وقتی هادی حجازیفر به جای محمد بحرانی عروسک ساخت!
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به تئاتر شهر میآیند
- هفت گروه خارجی و دو بزرگداشت در نوزدهمین جشنواره بینالمللی نمایش عروسکی تهران مبارک
- وقتی نقش مدیون بازیگر میشود/ نگاهی به بازی علیرضا کمالی در «پوست شیر»
- شلوغ کردن معرکه!/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- ادای دین «هوک» به سیستان و بلوچستان/ اولین تصویر از فیلم حسین ریگی منتشر شد
- آن دقایق جانکاه/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
- مسابقه فوتبال ایران و آمریکا، سومین بازی پر بیننده جام جهانی ۲۰۲۲
- بازی ایران ـ انگلیس رکورد BBC را شکست
- به نام پدر/ نگاهی به سریال «پوست شیر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





