برنامه خندوانه با گروهی خلاق و نوآور پا به پای مردم توانست موفقیت را برای خود رقم بزند.
جواد فرحانی تهیهکننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» در خصوص این برنامه گفت: از همان روزهای اول تمام دغدغه ما بر این بود که فرهنگ شادزیستن و خندیدن را بدون نیاز و احتیاج به هیچ چیزی در جامعه جا بیندازیم.
وی ادامه داد: شاد بودن و خندیدن در زندگی نیاز به سخت گیری ندارد و باید برای زندگی شاد و پر نشاط تلاش کنیم، چون تمام این انرژی مثبت در جامعه و زندگی تاثیر گذار است.
فرحانی در خصوص موفقیت «خندوانه» بیان کرد: در برنامهای که همه عوامل اصلی آن هر روز و هر شب در فکر نوآوری و خلاقیت در سری قسمتها هستند و با جان و دل کار میکنند به حتم مسیر موفقیت را طی میکند و این روزهای آخر هم که خندوانه به اتمام رسید، شکر خدا بازخورد خوبی را از مردم گرفتیم و متوجه شدیم «خندوانه» تا به امروز تاثیر گذار بوده است.
وی در ادامه درباره تصمیمات سری سوم اظهار داشت: تا به امروز با سازمان صدا و سیما در گفتگو هستیم و هنوز شاکله اصلی ساختار فصل سوم مشخص نشده است و این نوید را میدهم که در قسمت سوم پرقدرتتر و با انرژی بیشتر مهمان خانههای مردم هستیم.
فرحانی در پایان با اشاره به تلاشهای بیوقفه عوامل «خندوانه» توضیح داد: خندوانه تلاش و زحمت ۱۱۸ نفر و ۳۰۰ روز برنامه بوده و تمام سعی ما بر این بود که فرهنگ شاد زیستن را در جامعه رواج بدهیم و حالا که به خط پایان رسیده ناراحت کننده است اما شروع دوباره و حضور در بین مردم دلگرمم میکند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سرنوشت «کلاه قرمزی» در انتظار «جناب خان»؟
- آینده مبهم «خندوانه» از نگاه رامبد جوان
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- رامبد جوان و پله فوتبالیست افسانهای
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- بازگشت «خندوانه» به تلویزیون از عید فطر
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- بازگشت جنابخان از پنجشنبه به «خندوانه»
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- یک استاد دانشگاه : خنداندن درخندوانه بسیار تصنعی است/خندوانه در این سالیان رقیب خوب نداشته
- فصل هشتم «خندوانه» در راه است + تیزر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





