اکران فیلموگرافی گوهر خیراندیش با عنوان «دیداری صمیمی با گوهر» در مونترال برگزار میشود.
به گزارش سینماسینما، فیلموگرافی گوهر خیراندیش به کارگردانی پوریا حیدری اوره که پیش از این در جشنواره فیلمهای ایرانی سنفرانسیسکو و جشنواره سینما حقیقت حضور داشت، با حضور جمعی از هنرمندان سینما که با گوهر خیراندیش همکاری داشتهاند، به مرور کارنامه هنری این بازیگر میپردازد.
در این فیلم جمعی از سینماگران ایرانی مانند عزتالله انتظامی، محمدعلی کشاورز، علی نصیریان، جمشید مشایخی، کیانوش عیاری، عبدالله اسکندری، ابراهیم حاتمیکیا، اصغر فرهادی، مهران مدیری، لیلا حاتمی، بهرام رادان، نیکی کریمی، تهمینه میلانی، کیومرث پوراحمد، بهمن فرمانآرا، اصغر هاشمی، ابوالحسن داوودی، رضا کیانیان، امین حیایی، حسن فتحی، مهناز افشار، شبنم مقدمی، محمدرضا شریفینیا، رامبد جوان، علیرضا زریندست، بهروز افخمی، مهین نویدی، مهدی فخیمزاده، رضا بابک، خسرو معصومی، هنگامه قاضیانی، مجید انتظامی، کمند امیرسلیمانی، بهنوش بختیاری، بیژن بیرنگ، سعید نیکپور، جمال ساداتیان، علیرضا علویان، محمدحسین لطیفی، تورج منصوری، کمال تبریزی، کاظم راست گفتار، آتیلا پسیانی، ناصر هاشمی، شهره لرستانی، اکبر رحمتی، رحیم نوروزی، محمدرضا ورزی، سیمون سیمونیان، آزاده اسماعیلخانی، رضا درستکار، محمود عزیزی، مجتبی راعی، سیروس الوند، امیریل ارجمند و مسعود جعفری جوزانی حضور دارند و از فیلمها و همکاریهای مشترکشان با گوهر خیراندیش سخن میگویند.
مراسم «دیداری صمیمی با گوهر» و نمایش فیلموگرافی این هنرمند به مدیریت «البرز فیلم» نهم اکتبر (۱۸ مهرماه) با حضور این هنرمند و ایرانیان و هنرمندان مقیم مونترال برگزار میشود.
همچنین این اثر در روزهای آینده در جشنوارههای دیگری در کانادا و آمریکا اکران خواهد شد و آنگونه که اعلام شده است، بهزودی به نفع خیریه در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز فیلمبرداری سریال «بلیط یک طرفه» از اکتبر/ پیمان معادی با ارکان پتککایا همبازی میشود
- نهمین حضور بینالمللی فیلمسینمایی «بعد از اتفاق» در هند
- هفتمین حضور بینالمللی «بعد از اتفاق» در روسیه
- نخستین اکران جهانی «بعد از اتفاق» در یک جشنواره سوئیسی
- از نظر من که معجزه شد و این حادثه بخیر گذشت/گفت وگو با گوهر خیر اندیش درباره تصادف فخیم زاده
- گوهر خیر اندیش :بعد از دیدن نیمه اول بازی ایران با پرتغال خیلی گریه کردم
- گوهر خیراندیش: قرار بود نقش یکی از خانها را در سریال «علی البدل» بازی کنم
- اصغر هاشمی : کارگردان و ارشاد تعیینکننده نیستند؛ موتورسوارها حرف آخر را میزنند
- چرا گوهر خیراندیش به ایران برگشت؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





