همزمان با روز جهانی انیمیشن از پوستر و پیش نمایش سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیهکنندگی آرمان رهگذر رونمایی شد.
به گزارش سینماسینما، سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیهکنندگی آرمان رهگذر، اقتباس جانبی از انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» استودیو هورخش است.
این سریال که قرار است بعد از اکران عمومی انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نمایش دربیاید، در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقهای تولید میشود.
رسول رضاییجو و رضا شفیعی طراحی پوستر این سریال را برعهده دارد.
انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر، دومین انیمیشن سینمایی تولید شده در استودیو هورخش پس از انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است که به وقایع تاریخی شکلگیری تئاتر غربی در ایران میپردازد.
عوامل سریال «ژولیت و شاه: خاطرات همایونی» عبارتند از: کارگردان و تدوینگر: اشکان رهگذر، تهیه کننده: آرمان رهگذر، نویسنده: پوریا پرتو، مدیر دوبلاژ: امین قاضی، موسیقی: عطا اخگراندوز، طراحی و ترکیب صدا: سیاوش صابری، مدیران پروژه: روزبه مظهری و آزاده محمدی، سرپرست طراحی لی اوت و بکگراند: بابک قریب، سرپرست کامپوزیت: ابوالفضل سعیدی، سرپرست انیمیشن افکت: مسعود مرادی، سرپرست انیمیت: ژیلا قناعی و بهاره خلج، روابط عمومی: زهرا نورا نجفی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جشنواره کانادایی به «ژولیت و شاه» جایزه داد
- همزمان با روز جهانی انیمیشن، بازی رومیزی «ژولیت و شاه» رونمایی شد
- بیانیه روابط عمومی انیمیشن سینمایی «ژولیت و شاه»
- پالم اسپرینگز به «ژولیت و شاه» جایزه داد
- تحسین انیمیشن ایرانی در رسانه خارجی/ «ژولیت و شاه»؛ بازآفرینی انیمیشن موزیکال در دل فرهنگی غیرغربی
- در اولین حضور بینالمللی؛ «ژولیت و شاه» در جشنواره فانتزیا نمایش داده میشود
- حمایت معکوس؛ سازوکارهای حمایتی ناکارآمد، انیمیشن ایران را زمینگیر کرده است
- موافقت با ساخت ۶ اثر غیرسینمایی و اکران ۶ فیلم سینمایی
- جمال و رومئو، ژولیت و شاه
- یادداشتی برای «ژولیت و شاه»؛ قصهای آمیخته از تخیل و واقعیت
- استانداردهای یک کمپانی حرفهای
- غزل شاکری صداپیشه «ژولیت و شاه» شد
- حامد بهداد مادر ناصرالدین شاه شد
- «نغمه برگها» بهترین انیمیشن جشنواره ایتالیایی شد
- انیمیشن «نغمه برگها» و ۱۰ جایزه بینالمللی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





