پوستر فیلم سینمایی «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سید حاتمی با بهره گیری از مضمون زنانه این اثر توسط حمید نجفی راد طراحی شد.
به گزارش سینماسینما، با نزدیکی به ایام برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، پوستر این فیلم براساس مضمون رئال و زنانه فیلم و با بهرهگیری از یک قطعه عکس که در آن رابطه یک مادر و دختر با بازی پانته آ پناهیها و پردیس احمدیه به تصویر کشیده شده ، به آن پرداخته است.
«لاک قرمز» یکی از آثار راه یافته به بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است که با فیلمنامهای اجتماعی به قلم امیر عبدی روایتگر زندگی یک خانواده است و این روزها با طی کردن بیش از ۹۰ درصد از مراحل فنی خود ، به زودی نسخه نهایی آن آماده خواهد شد.

در این اثر سینمایی به تهیهکنندگی کامران مجیدی که اولین فیلم سینمایی سیدجمال سیدحاتمی در مقام کارگردان محسوب میشود، علاوه بر پردیس احمدیه و پانته آ پناهیها ، مسعود کرامتی ، بهنام تشکر و رسول نقوی به ایفای نقش پرداختهاند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه» اکران میشود
- رقابت «برای رعنا» در جشنواره بوسان
- پانتهآ پناهیها در نمایی از «کاپیتان»/ اولین تصویر فیلم منتشر شد
- کارگردان «لاک قرمز» سراغ «مستوران» رفت/ ساخت سریال تاریخی در سازمان اوج
- برترین بازیگران زن سال ۹۸ (۵)/ پانتهآ پناهیها، الناز شاکردوست
- نگاهی به فیلم لاک قرمز /واقعیت گرایی به جای سیاه نمایی
- «دوئت» نیمه دوم سال اکران می شود
- پوستر و تیزر جدید فیلم «جشن دلتنگی» رونمایی شد
- نسخه سریالی «لاک قرمز» با عنوان «نیکان» ساخته میشود
- علمالهدی: جشنواره فجر متناسب با ایام فاطمیه باشد/ ژست هنرپیشهها تکرار نشود
- جدول فروش هفتگی سینمای ایران/ فروش خوب «هفت ماهگی»
- جدول فروش هفتگی سینمای ایران/ «سلام بمبئی» همچنان در صدر
- آمار فروش برخی فیلمهای روی پرده/ سلام بمبئی هفت میلیاردی شد
- مهمانهای این هفته «سینما دو» مشخص شدند / «لاک قرمز» نقد میشود
- نوبت اکران به «مالاریا» رسید / «هفت ماهگی» راهی سینماهای آزاد شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





