زهرا داودنژاد گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.
به گزارش سینماسینما، زهرا داودنژاد بازیگر فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» درباره نگاه داوران به بازیگری وی در این فیلم گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.
او ادامه داد: خوشحالم از اینکه این نقش را آن طور که از قبل تصور می کردم بازی و اجرا کردم و خوشبختانه از ماحصل کار راضی هستم. البته این رضایت از پس سختی های فراوان حاصل شد. کارگردان اثر آقای غفاری به تمرین اعتقاد نداشتند و همین کار را سخت تر هم می کرد.
بازیگر فیلم «ملاقات با طوطی» درخصوص فضای این فیلم اضافه کرد: «شماره ۱۷ سهیلا» فیلمی تماماً زنانه است که به مشکلات یک زن میانسال برای ازدواج می پردازد. برای من بازی در نقش زنی میانسال که ازدواج نکرده، وقتی در زندگی واقعی دختر هم دارم چالش بسیار سخت و ویژه ای بود.
داود نژاد با اشاره به حساسیت های بازی در چنین نقش هایی خاطرنشان کرد: من کلاً در انتخاب هایم ریسک پذیر هستم و عادت ندارم که کارهای عادی و خنثی را قبول کنم. این نقش و بازی در آن هم خالی از ریسک نبود. ایفای چنین نقش هایی برای هر بازیگر روند تازه ای در بازیگری ایجاد می کند.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایان تصویربرداری فیلم «نابازیگر»/ معرفی بازیگران کامل
- «عروسی مردم» در انتظار فرصت مناسب برای اکران
- تنهایی و بالاتر از تنهایی/ نگاهی به فیلم «شماره ۱۷ سهیلا»
- آغاز اکران «دمسرخها» در سینماهای کشور/ میزان فروش فیلم های در حال اکران
- «هزارپا» از «تگزاس» جلو زد/ نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت
- به بهانه اکران پیش روی «شماره ۱۷ سهیلا»/ در بزنگاهِ تاریخ
- از «دلم میخواد» تا «دارکوب» و «شماره ۱۷ سهیلا» / فیلمهای اکران عید فطر را بشناسید
- نگاهی به تولیدات دو سال گذشته سینمای ایران که هنوز روی پرده نرفتهاند
- جایزه اول جشنواره ژنو به «شماره ۱۷ سهیلا» رسید
- نمایش «شماره ۱۷ سهیلا» در بخش مسابقه جشنوارههای سوییس و لبنان
- انتقاد تند تهیهکننده «شماره ۱۷ سهیلا» از شرایط اکران/ اکران در دست مافیاست
- کارگردان شماره ۱۷ سهیلا مطرح کرد/ فرمول مبتذل بخش خصوصی برای سرگرمی
- گلایه یک تهیهکننده از اوضاع مالی نامناسب سینما/ دفتر کارم را تعطیل کردم
- زهرا داودنژاد در گفت و گو با سینماسینما/ پدرم تاثیر زیادی در بازی من دارد
- چندسطر درباره دو فیلم جشنواره/ شماره ۱۷ سهیلا و بیست و یک روز بعد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- بخش رسمی جشنواره کن شروع به کار کرد
- درباره آثار ایرج رامینفر/ تکیه بر پشتوانه نظری، برای رسیدن به نقاط قوت
آخرین ها
- دومین جایزه بینالمللی یک بازیگر در یک هفته؛ فروغ قجابگلی، بهترین بازیگر جشنواره آمریکایی شد
- درخواست هواداران: هنگام تماشای فیلم «شرور» فعلاً همخوانی نکنید
- داستان کوتاه/ بومرنگ
- دعوت دبیر جشنواره جاده سبز از مستند سازان
- گزارشی از فیلمهای پرمخاطب جهانی؛ ۱۰ فیلم پرفروش سال ۲۰۲۴ همه دنباله هستند!
- فصل سوم «آقای قاضی» ساخته میشود/ تولید سیتکام در دستور کار سیمرغ
- گزارشی از گیشه سینماها؛ ۳ فیلم کودک و نوجوان در میانِ ۵ فیلم صدرنشین گیشه در هفته گذشته
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- «انسان سالم»؛ زنِ سالم
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- جشنواره فیلم جهانی آسیایی به «در آغوش درخت» جایزه داد
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- نمایش مستند «کارون – اهواز» در جشنواره نیجریهای
- مراسم رونمایی از کتاب «بیتا؛ درختها ایستاده میمیرند» / گزارش تصویری
- درباره آثار ایرج رامینفر/ تکیه بر پشتوانه نظری، برای رسیدن به نقاط قوت
- در آستانه سالگرد درگذشت بیتا فرهی؛ «بیتا؛ درختها ایستاده میمیرند» رونمایی شد
- پایان کار مجید زینالعابدین؛ سرپرست بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد
- موتمن: سردر سینماهای کشور شبیه تئاتر بولینگ عبدو شده است/ فارابی را تعطیل کنید
- مستند لهستانی از جشنواره هلندی جایزه گرفت/ ایدفا برندگان خود را شناخت
- بخش رسمی جشنواره کن شروع به کار کرد
- نکوداشت مقام فرهنگی و هنری علی اکبر صادقی؛ هنرمندی که هنر و اندیشه اش رنگ کهنگی نمی گیرد
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما