زهرا داودنژاد گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.
به گزارش سینماسینما، زهرا داودنژاد بازیگر فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» درباره نگاه داوران به بازیگری وی در این فیلم گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.
او ادامه داد: خوشحالم از اینکه این نقش را آن طور که از قبل تصور می کردم بازی و اجرا کردم و خوشبختانه از ماحصل کار راضی هستم. البته این رضایت از پس سختی های فراوان حاصل شد. کارگردان اثر آقای غفاری به تمرین اعتقاد نداشتند و همین کار را سخت تر هم می کرد.
بازیگر فیلم «ملاقات با طوطی» درخصوص فضای این فیلم اضافه کرد: «شماره ۱۷ سهیلا» فیلمی تماماً زنانه است که به مشکلات یک زن میانسال برای ازدواج می پردازد. برای من بازی در نقش زنی میانسال که ازدواج نکرده، وقتی در زندگی واقعی دختر هم دارم چالش بسیار سخت و ویژه ای بود.
داود نژاد با اشاره به حساسیت های بازی در چنین نقش هایی خاطرنشان کرد: من کلاً در انتخاب هایم ریسک پذیر هستم و عادت ندارم که کارهای عادی و خنثی را قبول کنم. این نقش و بازی در آن هم خالی از ریسک نبود. ایفای چنین نقش هایی برای هر بازیگر روند تازه ای در بازیگری ایجاد می کند.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایان تصویربرداری فیلم «نابازیگر»/ معرفی بازیگران کامل
- «عروسی مردم» در انتظار فرصت مناسب برای اکران
- تنهایی و بالاتر از تنهایی/ نگاهی به فیلم «شماره ۱۷ سهیلا»
- آغاز اکران «دمسرخها» در سینماهای کشور/ میزان فروش فیلم های در حال اکران
- «هزارپا» از «تگزاس» جلو زد/ نگاهی به جدول فروش در هفتهای که گذشت
- به بهانه اکران پیش روی «شماره ۱۷ سهیلا»/ در بزنگاهِ تاریخ
- از «دلم میخواد» تا «دارکوب» و «شماره ۱۷ سهیلا» / فیلمهای اکران عید فطر را بشناسید
- نگاهی به تولیدات دو سال گذشته سینمای ایران که هنوز روی پرده نرفتهاند
- جایزه اول جشنواره ژنو به «شماره ۱۷ سهیلا» رسید
- نمایش «شماره ۱۷ سهیلا» در بخش مسابقه جشنوارههای سوییس و لبنان
- انتقاد تند تهیهکننده «شماره ۱۷ سهیلا» از شرایط اکران/ اکران در دست مافیاست
- کارگردان شماره ۱۷ سهیلا مطرح کرد/ فرمول مبتذل بخش خصوصی برای سرگرمی
- گلایه یک تهیهکننده از اوضاع مالی نامناسب سینما/ دفتر کارم را تعطیل کردم
- زهرا داودنژاد در گفت و گو با سینماسینما/ پدرم تاثیر زیادی در بازی من دارد
- چندسطر درباره دو فیلم جشنواره/ شماره ۱۷ سهیلا و بیست و یک روز بعد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





