گروه «معبد شیطانی» از کمپانی «نتفلیکس»به دلیل نمایش منفی نماد شیطانپرستان در سریال «ماجراهای ترسناک سابرینا»شکایت کرده است.
به گزارش سینماسینما، گروه موسوم به «معبد شیطانی» از کمپانی «نتفلیکس» و «برادران وارنر» به دلیل استفاده بدون اجازه از نماد این گروه در یکی از سریالهای خود شکایت کرده است. این گروه از دادگاه تقاضای غرامت ۵۰ میلیون دلاری کرده که نتفلیکس در سریال «ماجراهای ترسناک سابرینا» از مجسمه «بافومِت» (نماد شیطانپرستان) برای نشان دادن «وحشت شیطانی» استفاده کردهاند.

گروه «معبد شیطانی» بخاطر نصب نمادهای مذهبی در اماکن عمومی و ایجاد دردسر و زحمت برای دولت به شهرت رسیدهاند. شکایت این گروه روز پنجشنبه به دادگاه نیویورک تسلیم شد و در آن آمده که در چهار قسمت از این سریال مجسمه «بوفامت» به تصویر کشیده شده است.
تصویر «بافومت» اولین بار در قسمت دوم این سریال به عنوان نقطه کانونی آکادمی «ویچِز» نماد ضد قهرمان داستان ظاهر شد.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با امتناع برادران وارنر؛ ساخت فیلمی بازی تام کروز لغو شد
- ۶۰ میلیون تماشاگر در سه روز؛ «بازی مرکب ۳» رکورد تماشای نتفلیکس را شکست
- تام کروز یک فیلم ترسناک بازی میکند
- با یک کمپین کوچک برای فیلم ایستوود؛ کمپانی برادران وارنر «هیئت منصفه شماره۲» را وارد اسکار میکند
- ادعای سازندگان پربازدیدترین سریال تاریخ نتفلیکس؛ چالشهای فصل دوم «بازی مرکب» جذابتر است
- با اکرانی محدود؛ وداع نه چندان شکوهمند ایستوود با سینما
- پخش بیش از ۷ میلیارد دقیقه؛ کمپانی برادران وارنر، رکورددار پخش و آمار بینندگان در المپیک ۲۰۲۴
- یک بازیگر جدید به گروه «ماتریکس ۴» اضافه شد
- رقابت «مورتال کمبت» و «دیو کش» برای صدرنشینی در آمریکا
- «گودزیلا در برابر کونگ» رکورد «انگاشته» را هم شکست
- فیلمبرداری «فرندز» این هفته آغاز میشود
- اکران «انگاشته» کریستوفر نولان در سینماهای نیویورک
- «تام و جری» دومین فیلم پرفروش افتتاحیه در دوران کرونا
- چراغ ذهنتان را خاموش کنید و کمی کمدی رمانتیک ببینید/ درباره «امیلی در پاریس»
- ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۰ از سوی IMDB معرفی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک





