شورای صنفی نمایش بلیت سینماها را در ماه رمضان تا پیش از افطار نیمبها اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، غلامرضا فرجی سخنگوی این شورا درباره طرح ویژه ماه رمضان بیان کرد: در جلسه روز یکشنبه هشتم اردیبهشتماه شورا قرار شد بلیت سینماها تا ساعت ۲۰ به صورت نیمبها در تمام سینماها به مخاطب عرضه شود و پس از آن هم بهای بلیت تمامبها خواهد بود.
او در پاسخ به اینکه آیا سانس ویژه افطار تا سحر در سینماها برقرار خواهد بود؟ گفت: طرح ویژه نیمبها شدن بلیتها است ولی هر مجموعه سینمایی براساس موقعیت جغرافیایی و طبق مقررات در صورت حضور مخاطب میتواند سانس فوقالعاده داشته باشد.
به گفته فرجی، در جلسه امروز شورای صنفی نمایش فیلمهای: «ایکس لارج» برای پس از «تگزاس۲» در گروه ایران، «نبات» در گروه زندگی بعد از «چهار انگشت»، «به دنیا آمدن» در گروه فرهنگ بعد از «پیشونی سفید۳» و فیلم «دختر شیطان» هم بعد از «به دنیا آمدن» در گروه فرهنگ ثبت شدند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: همچنین با توجه به اینکه کف فروش فیلمها بالا بود اکران فیلمهای نوروزی همچنان ادامه دارد و هفته آینده احتمالاً فیلم جدیدی اضافه میشود.
فرجی علاوه بر این تاکید کرد: شورای صنفی نمایش به استناد گزارش ارائهشده از مدیران پردیسهای کورش، ایرانمال، مگامال و باغ کتاب درباره اکران فیلمهای نوروزی و رعایت حق و حقوق صاحبان آثار تشکر کرد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طراحی در سینما در هفته طراحی تهران
- چند فیلم جشنواره فجر پشت خط اکران هستند؟
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- مهر آمد، سینما هم میآید؟!
- سینمای ایران در دهه آینده/ به مناسبت روز ملی سینما
- چرا دراماتیک نیستیم؟/ سینمای جزئیات، سینمای کلیات
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- صِفر، نوزده/ سوءتفاهم دربارهی مفهوم قضاوت
- عاشقانی که چراغ صحنه را روشن نگاه داشتهاند
- مواضع تند و تیز وزیر پیشنهادی ارشاد/ خانه سینما وجاهت قانونی ندارد، فیلمها ضدارزش و غیراخلاقیاند
- مردی که زیاد میدانست/ در یادبود حمیدرضا صدر
- تا کی به انتظار؟!
- سینما و دههای که شصت بود!
- لیست فیلمهای سینمایی ایرانی فیلمخانه ملی منتشر شد
- سواد رسانهای و جامعه ایرانی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





