استاد عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: به هیچ عنوان در فیلم جدید مسعود کیمیایی بازی نخواهم کرد چرا که زمانی که فیلمنامه را خواندم داستان و فضای آن نتوانست مرا درگیر کند.
به گزارش سینما سینما،آقای بازیگر در گفتگو با سینماپرس افزود: من پیش از این هم زمانی که آقای کیمیایی فیلمنامه شان را برای مطالعه به من دادند زیر آن نوشتم که عزیزم فیلمنامه شما نتوانسته مرا جذب کند و مرا نگرفته و به همین جهت در این فیلم بازی نمی کنم؛ اما نمی دانم بر چه اساسی اسم من به عنوان بازیگر این فیلم در رسانه ها منتشر شده است؟
وی ادامه داد: من بازیگری هستم که محال است اگر یک فیلمنامه را دوست نداشته باشم در آن بازی کنم؛ البته مسعود کیمیایی جزو فیلمسازانی است که همواره دوست دارم بودن در کنارش را تجربه کنم اما در این فیلم با وی همکاری نخواهم داشت چون معتقدم که فیلمنامه کار جدید او خوب نیست.
انتظامی در بخش دیگری از این گفتگو به وضعیت جسمانی خود اشاره کرد و گفت: متأسفانه وقتی در سن بالا کسالت به سراغ آدم بیاید به این آسانی ها از بین نمی رود و من این روزها با کسالت زیادی دست و پنجه نرم می کنم و به شدت از درد وحشتناک کمر رنج می برم.
این بازیگر مطرح و پر آوازه در خاتمه این گفتگو افزود: از تمامی مردمی که همواره حال مرا جویا می شوند سپاسگذارم و امیدوارم که بتوانم محبت های شان را جبران کنم.
گفتنی است؛ اظهارات عزت الله انتظامی بازیگر توانمند سینمای کشورمان مبنی بر عدم حضور در جدیدترین اثر سینمایی مسعود کیمیایی در حالی است که پیش از این حافظ ناظری هم که از وی به عنوان یکی از بازیگران اصلی این اثر سینمایی نام برده می شد از حضور در این پروژه انصراف داد.
«قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه های پولدار شدن را می رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد…!
قاتل اهلی مسعود کیمیایی قرار بود ششم فرودین کلید بخورد اما به دلیل شیوه انتخاب متفاوت بازیگران و مشکلات مالی تولید فیلم از روزهای نخست سال به روزهای نخست خردادماه موکول شد و با این شرایط انصراف بازیگران معلوم نیست که آیا در زمان مقرر کلید خواهد خورد یا خیر؟
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نکوداشت «عزت الله انتظامی» در موزه سینما
- ناگریز از زندگی زیر تنها سقف امن/ نگاهی به فیلم «اجارهنشینها»
- یکی از یادگاریهای علی حاتمی در موزه سینما/ دفترچه دیالوگهای «حاجی واشنگتن» + عکس
- شبهای روشن/ پیشنهاد تماشای مستند در جشنواره سینماحقیقت؛ «به ماه»
- حقایقی درباره فیلمهای شب و هرشب تنهایی : فیلمهایی درباره ۱۷میلیون زائر
- همزمان با سالروز درگذشت عزتالله انتظامی موزه سینما منتشر کرد؛ مرور خاطرات انتظامی در تاریخ شفاهی/ نقشم را در «بانو» دوست داشتم + ویدئو
- چرا شکیبایی و عبدی بیجایگزین هستند
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش هشتم
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش پنجم
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش سوم
- برترینهای سینمای ایران در صد سال اخیر به انتخاب نویسندگان سینماسینما/ بخش اول
- به یاد شاعر سینمای ایران علی حاتمی / گزارش تصویری
- مجید انتظامی: خانه-موزه انتظامی آنطور که پدرم انتظار داشت اداره نمیشود
- این روز به یادگار بماند
- سندی ژرف از اثری گرانسنگ/ درباره پشت صحنه فیلم «گاو»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





