پارسا پیروزفر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها در نمایش «ماتریوشکا» ایفاگر ۲۰ نقش است، فروش بلیت یک سانس از نمایش خود را در حمایت از دانشآموزان با استعداد و نیازمند، به بنیادکودک اهدا کرد.
به گزارش سینماسینما، پارسا پیروزفر، نویسنده، طراح، کارگردان و بازیگر نمایش «ماتریوشکا»، فروش بلیت یک سانس اجرای این نمایش را در ساعت ۱۷ روز جمعه دهم دیماه سالجاری، به بنیادکودک اهدا میکند.
حرمت ناظری، مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکتهای بنیادکودک در همین خصوص گفت: «این نمایش بر اساس داستانهای آنتون چخوف و نویسندگی پارسا پیروزفر از اول آذرماه در سالن شماره یک تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفته است و تا ۱۹ دیماه به اجرای خود ادامه میدهد.»
این مسئول با تقدیر از حس زیبای انساندوستانه این بازیگر در حمایت از بنیادکودک بیان کرد: «تماشای یک نمایش خوب، بهانه زیبایی برای گردهم آمدن است، به ویژه هنگامی که این باهم بودن، دلگرمی کوچکی را برای دانشآموزانی که داشتن امکانات برای تحصیل را آرزو میکنند، به ارمغان میآورد.»
او با تاکید بر اهمیت آموزش با کیفیت در میان دانشآموزان، بیان کرد: «بنیادکودک، موسسهای غیردولتی، غیرسیاسی و مردمنهاد بوده و بیش از ۲۲ سال است که فعالیت خود را در زمینه کمکرسانی به دانشآموزان با استعداد نیازمند آغاز کرده است.»
ناظری با تاکید بر اینکه آینده جوامع در دستان دانشآموزان امروز خواهد بود افزود: «این دانشآموزان، آینده جامعه را شکل میدهند و معتقدم آینده جامعه بستگی به میزان و نوع سرمایهگذاری امروز ما بر دانشآموزانمان دارد.»
او در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اهمیت ارزشهای عمیق تحصیل گفت: «در حال حاضر تعداد ۸ هزار و ۷۰۰ دانشآموز، از بورسیه بنیادکودک برخوردار هستند و طبق آمار، بنیادکودک تا به حال ۱۲۰۰ دانشجوی فارغالتحصیل داشته و نزدیک به ۸۰۰ نفر دیگر نیز، در دانشگاهها مشغول به تحصیل هستند.»
پارسا پیروزفر در تئاتر «ماتریوشکا»، به تنهایی ایفاگر بالغ بر ۲۰ نقش است که پیشتر آن را در شهرهای مختلف آمریکا و کانادا نظیر لسآنجلس، سندیگو، برکلی، تورنتو، مونترآل و ونکوور نیز به اجرا درآورده بود. تعدد و تنوع نقشها در نمایش «ماتریوشکا» به حدی است که ذهن تماشاگر به قیاس و ارزیابی میزان توانمندی بازیگر و نیز جذابیتهای هنر بازیگری وادار میشود.
همچنین، این نمایش پیش از این در تماشاخانه ایرانشهر با ۴۹ اجرا، استقبال بسیاری از هموطنان را در پیداشت.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رونمایی از کتاب «استادان بزرگ بازیگری و شیوههای آموزش آنها» با ترجمه پیمان معادی؛ پاکدل: مادر سینما، کتاب است/ پیروزفر: آموزش بازیگری فقط انتقال تجربه نیست/ معادی: رونمایی این کتاب جذابتر از لحظات روی فرش قرمز فیلمها بود
- پارسا پیروزفر «خانم شین» را میسازد
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- یک موفقیت برای «در انتهای شب»؛ هدی زینالعابدین و پارسا پیروزفر از جشنواره اسپانیایی جایزه گرفتند
- یادبود عباس کیارستمی در «شکوه سینما»/ بیلگه جیلان: کیارستمی روشِ فیلم ساختن را دگرگون کرد
- نوری بیلگه جیلان و سه سینماگر دیگر در تهران مسترکلاس برگزار میکنند
- توضیح ساترا درباره حذف سکانسی از «در انتهای شب» چند روز پس از انتشار
- جدیدترین ساخته آیدا پناهنده با بازی پارسا پیروزفر در شبکه نمایش خانگی
- گنگستری یا فیلمفارسی؟!/ نگاهی به سریال «یاغی»
- زامپانو وارد میشود/ نگاهی به فیلم «تیتی»
- تقارن و توازن/ نگاهی به فیلم «تیتی»
- فیلمنامهی جزئینگر، اجرای دقیق/ نگاهی به سریال «یاغی»
- اکران «تیتی» به تعویق افتاد
- تیزر «مست عشق»
- «تیتی» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فرانسوی شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





