با پایان تصویربرداری فیلم کوتاه «ابوالهول»، تدوین آن آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، تصویربرداری فیلم کوتاه «ابوالهول» به کارگردانی و تهیهکنندگی حمید یوسفی به پایان رسید.
«ابوالهول» نوشته حمید یوسفی است و عماد خدابخش آن را تدوین میکند. رومینا روشنبین و علی خوشبین بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردهاند.
«ابوالهول» برداشتی آزاد از نمایشنامه «ادیپ شهریار» نوشته سوفوکل است.
از میان آثار این کارگردان میتوان به فیلمهای کوتاه «سینما نمایشگاه مجهول و داستان ما» و «سمعک» اشاره کرد.
دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:
مشاور فیلم: نیما عباس پور، مدیر فیلمبرداری: محسن حسینی، صدابردار: فرزان معاونیان، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، طراح صحنه: محمدرضا جنیدی، طراح لباس: مریم فاضل، مدیر تولید: امیر یمینی، طراح جلوههای ویژه: کامیار شفیعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نگار پناهی، گریم: طاهره مهدوی، منشی صحنه: یاسمن چراغعلی، جانشین تهیه کننده: امیر حسام یوسفی، موسیقی: علی انوری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی بر چهار فیلم کوتاه/ از کوری خودخواسته تا نمایش ساختار روانی دیکتاتورها
- بازیهای خوب در فیلم خوب/ نگاهی به «تمساح خونی»
- راهیابی ۹ فیلم ایرانی به جشنواره فیلمهای کودکان لسآنجلس
- اهمیت لایههای زیرین قصه در فیلم کوتاه/ بازی گرفتن از نابازیگران سخت بود
- حمید یوسفی برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کیپ تاون آفریقا شد
- «ابوالهول» ایرانی در گرجستان
- «ابوالهولِ» ایرانی به کانادا میرود
- زمان و هزینه؛ چالشهای اصلی ساخت فیلم کوتاه
- «ابوالهول» نامزد دریافت جایزه یک جشنواره ایتالیایی شد
- فیلمبرداری «هِرمان» به پایان رسید
- «کولبرف» روی میز تدوین
- عکاسی سینما نیروی جوان می خواهد/ آغاز فعالیت تهیه کنندگی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد





