لارس فون تریه کارگردان مشهور دانمارکی برای ساخت فصل سوم سریال دهه نودی خود برمی گردد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، لارس فون تریه کارگردان فیلم های «مالیخولیا» و «خانه ای که جک ساخت» قرار است فصل سوم سریال دهه نودی «قلمرو» را تحت عنوان «خروج قلمرو/The Kingdom Exodus» کارگردانی کند.
مجموعه تلویزیونی کالت دهه نودی «قلمرو/The Kingdom» اثر فون تریه درباره اتفاق های خوب، بد و ماورای الطبیعه درون بخش جراحی مغز بیمارستان اصلی دانمارک است.
لوییز وست در کمپانی زنتروپا انترتینمنت قرار است این فصل را در ۵ اپیزود تولید کند.
فیلمبرداری مجموعه سال آینده آغاز می شود.
کمپانی «تراست نوردیسک» حقوق بین المللی این مجموعه را که انتظار می رود سال ۲۰۲۲ عرضه شود، در اختیار دارد.
فیلمنامه «خروج قلمرو» را به مانند دو فصل قبل، فون تریه در همکاری با نیلز وورسل نوشته است.
فیلمنامه فصل سوم این مجموعه در اواخر دهه نود پیش از آنکه پروژه به دلیل مرگ دو تا از بازیگرها رها شود، نوشته شده بود.
کمپانی «تراست نوردیسک» اعلام کرد علاوه بر تولید این قسمت، دو فصل قبلی سریال را نیز مرمت خواهد کرد. بنا به اعلام این شرکت فیلمسازی، گروه بازیگران فصل جدید سریال شامل بازیگرهای دو فصل قبل و گروه جدیدی از بازیگرها است.
آخرین ساخته لارس فون تریه فیلم «خانه ای که جک ساخت» با موضوع قاتل سریالی محصول سال ۲۰۱۸ است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فریاد، فضیلت است/ یادداشتی بر فیلم «داگویل» با نگاهی به پرفورمنس «ریتم صفر» مارینا آبراموویج
- وقتی غم، نفس زندگی را بند میآورد/ نگاهی به فیلم «ملانکولیا»
- تورج اصلانى جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره بالیوود ۲۰۲۱ را گرفت
- بازتولید شهروندانی تودهوار/ «داگویل»؛ روایتی از شهری بی در و دیوار
- سکانس طلایی/ عنصر جنایت
- اختصاصی سینماسینما/ “دامنه” از پرتغال به اسکار معرفی شد
- فون تریه: اگر بخواهم یک روز کسی را بکشم، آن فرد یک خبرنگار خواهد بود!
- از فیلمساز جنجالی دانمارک تجلیل میشود
- «مالیخولیا» در شبکه نمایش خانگی
- محسن هاشمی به اکران خصوصی کدام فیلم رفت؟
- «مالیخولیا» در مرحله پردازش رنگ و صداگذاری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





