از جمله اخباری که امروز در میان خبرگزاریها و شبکههای اجتماعی به وفور به چشم میخورد، اخبار مرتبط با مراسم آیین دیدار و آغاز اکران فیلم سینمایی «هجوم» به کارگردانی شهرام مکری است.
به گزارش سینماسینما، این فیلم در اولین روز اکران خود با استقبال چشمگیر تماشاگران در سینماهای نمایش دهنده روبهرو شدهاست. «هجوم» بعد از «ماهی و گربه» و «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» سومین فیلم بلند شهرام مکری است که در گروه هنروتجربه اکران میشود.
مجید اسلامی منتقدسینما درباره این فیلم در صفحه شخصی خود نوشته است: «هجوم شهرام مکری به لحاظ فنی و اجرایی(فیلمبرداری،طراحی صحنه صدا بازیگری و موسیقی) برای سینمای ایران دستاورد حیرتانگیزی است.به لحاظ روایی هم(با داستانی بسیار پیچیده و ساختار لایهلایهاش) تجربه جسورانهای است. از جاه طلبانهترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران.»
سایت هنروتجربه
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید اسلامی : با ادغام جشنواره جهانی با جشنواره ملی همهی دستاوردهای آن عملا به باد میرود
- ارتفاع پست/ نگاهی به فیلم «کوهستان جادویی»
- کارگاه سازنده «روز هشتم» در جشنواره جهانی فجر برگزار میشود
- «جنایت بیدقت»، با سوژهای جذاب و ساختاری نیمه آشفته!
- گفتوگو با شهرام مکری درباره سینما پس از کرونا/ سینما شخصیتر میشود
- نگاهی کوتاه به فیلمهای «طلا» و «هجوم»
- شهرام مکری: کرونا مثل یک دوران مراقبه بود
- جوایزی که سینمای ایران از جشنواره فیلمهای آسیایی بارسلون گرفت
- تمرکز جشنوارهی لهستانی بر سینمای ایران
- سینماگران ایرانی بر فرش قرمز کارلووی واری + عکس
- «هجوم» ایرانی در تسالونیکی
- نگاهی به هجوم ساخته شهرام مکری/ انسان، جنایت و احتمال!
- نگاهی به «هجوم» ساخته شهرام مکری/ لوپهای تاریکِ ته دنیا
- نقد احمد طالبینژاد بر فیلم «هجوم» ساخته شهرام مکری/ همه چیز توی مغز من است
- یک بام و دو هوای هجوم به «هجوم»!
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما





