عبدالله علیخانی تهیهکننده و مدیر سینما «عصر جدید» بیان کرد که تصاویر منتشر شده درباره تخریب این سینما صحت ندارد و ما تنها میخواستیم صندلیها را عوض کنیم.
عبدالله علیخانی تهیهکننده و مدیر سینما «عصر جدید» درباره انتشار تصاویری از این سینما که منجر به شکلگیری شائبه تخریب آن در فضای مجازی شده است، گفت: ما این سینما را به دلیل کرونا تعطیل کردهایم تا ببینیم اوضاع چگونه میشود و سینماها چه روندی طی میکنند. در این شرایط ما بلاتکلیف هستیم.
وی درباره تصاویر منتشرشده از سینما بیان کرد: ما سینما را تخریب نکردهایم. اینکه چند صندلی سینما را عوض کردهایم به معنی تخریب است؟ صندلیها برای پنجاه سال پیش بود ما میخواستیم صندلیها را عوض کنیم، به همین دلیل صندلیهای قدیمی را جمعآوری کردیم ولی به ناگاه کرونا پیش آمد. به همین ترتیب ما صبر کردیم تا ببینیم وضعیت چگونه میشود.
علیخانی بیان کرد: ما بلاتکلیف هستیم مثل کسی که در کماست، دکتر نه میگوید زنده است نه درگذشته است. با این وضعیت تورم و فروش کم سینماها باید ببینیم میتوانیم کاری کنیم یا نه. دو سال پیش وقتی اولین بار خبر ورود کرونا به ایران رسانهای شد همه گفتند چند روز دیگر به وضعیت عادی برمیگردیم و سالنها باز میشود اما این وضعیت دو سال ادامه دار شد. ما باید ببینیم میشود مخارج کمرشکن و مخارج تعویض صندلیها را مدیریت کنیم یا نه. نمیدانم آن عکسها را چه کسی منتشر کرده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینماهایی که آماده کوبیدن میشوند
- عبدالله علیخانی: اختلال در فرآیند بلیتفروشی سینماها با قطعی برق/ هیچ حمایتی نیست!
- علیخانی : سینماهای دوسالنه در حال تعطیلی هستند /در سینمای عصر جدید تعدیل نیرو نداشتیم
- واکنش تند عبدالله علیخانی به ماجرای فیلمسوزی: اگر ناراحتید، اکران نکنید
- «خالتور» به سینماها میآید
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- بستههای ویژه شب یلدای همراه اول با هدیه دیجیتال معرفی شد
- آنونس رسمی عاشقانه «عزیز» رونمایی شد
- با نظرسنجی از ۱۷۷ منتقد فیلم؛ نشریه ایندی وایر برترینهای سال ۲۰۲۴ سینما را معرفی کرد
- احمد رسولزاده و «بنهور» در بیست و هفتمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- درباره «بی همه چیز»؛ درامی پیچیده با شخصیتهایی چندلایه
- نگاهی به فیلم «هفتاد سی»/ در بستر واقعیت
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- قهوه دمنکشیده/چرا سریال مهران مدیری نتوانست انتظارات را برآورده سازد؟
- سرقتهای سریالی ۳زن به سبک «تسویه حساب»
- با اعلام آکادمی داوری؛ نامزدهای اولیه اسکار معرفی شدند/ یک انیمیشن ایرانی در میان آثار
- انیمیشنی درباره لیونل مسی؛ پخش «مسی و غولها» از تلویزیون دیزنی
- کدام شبکههای تلویزیونی ادغام یا منحل میشوند؟
- جشنوارۀ ملی تئاتر اقتباس افتتاح شد/ امید به حضور در خانوادۀ جهانی تئاتر با شناسنامه خاص خود
- فوت بازیگر سرشناس اسپانیایی؛ ماریسا پاردس درگذشت
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- معرفی داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در فجر۴۳
- «کیک محبوب من»، رابطهای رویایی اما تراژیک
- لغو نمایش فیلم “آخرین تانگو در پاریس”
- اسطوره موسیقی هند و یکی از برجستهترین نوازندگان طبلا در جهان درگذشت
- بررسی «ازازیل» و «انجمن اشباح» در شورای صدور مجوز ساترا
- «عزیز» از چهارشنبه اکران میشود/ رونمایی از پوستر فیلم
- مرور آثار سینمایی، تئاتری و مستند «اینگمار برگمان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- از ۵ دی ماه؛ «علت مرگ: نامعلوم» روی پرده سینما میرود
- بازگشت ژان کلود ون دام با کمدی اکشن/ «باغبان»، ژانویه، انحصاری در فرانسه اکران میشود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- انتقاد روزنامه جام جم از تمسخر نام مریم و مسیحیت در فیلم صبحانه با زرافه ها
- بر اساس اعلام سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس؛ کمک ۵۲ میلیون دلاری «صد سال تنهایی» به کلمبیا
- معرفی برگزیدگان جشنواره سینماحقیقت هجدهم/ وزیر ارشاد: ما مسئولان خودنظامپنداری را کنار بگذاریم
- نگاهی به جذابیت های ماندگار «ریوبراوو» وسترن با طعم شکلات
- به هر داستانی نباید اطمینان کرد