آتیلا حجازی از اکران فیلم «من ناصر حجازی هستم» در گروه هنر و تجربه خبر داد. اکران عمومی این مستند از امروز در گروه سینماهای هنر و تجربه آغاز میشود.
به گزارش سینماسینما، اکران عمومی این فیلم قرار بود از ۲۳ آذر ماه همزمان با زادروز ناصر حجازی آغاز گردد که با دستور قضایی صادر شده در همان روز توقیف شد اما با پیگیریهای صورت گرفته دستور رفع توقیف آن صادر شد تا پس از برنامه ریزی مجدد گروه سینماهای هنر و تجربه این فیلم از امروز در معرض دید عموم قرار گیرد.

«من ناصر حجازی هستم» امروز شنبه از ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی کورش نمایش داده خواهد شد.
در هفته پیش رو خانه هنرمندان از ساعت ۱۶ روز یکشنبه و موزه سینما از ساعت ۱۹ روز سه شنبه میزبان ” من ناصر حجازی هستم … ”
این فیلم تا قبل از اکران فردا ، سه اکران خصوصی و دو اکران عمومی در جشنواره «سینما حقیقت» داشته است که در آن، رکورد حضور تماشاگر را شکست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ساخت دومین قسمت از مستند «من ناصر حجازی هستم»
- عکسی از بهروز وثوقی و ناصر حجازی
- ناصر حجازی تماشای کدام فیلم را نیمه رها کرد؟
- تولید فیلم”من ناصر حجازی هستم ۲” آغاز شد
- تجلیل از پروین، حجازی و بهمنش در جشنواره فیلمهای ورزشی
- پرسه سرطان در وادی هنر ایران! سرطان چه کسانی را از ما گرفت؟
- فوتبالیستهایی که به سینما آمدند
- رویا تیموریان: با ناصر حجازی از قبل از انقلاب آشنا بودم/ نه قرمزم نه آبی/ خاله بازی نمی کنم!
- وکیل قلعهنویی: به موکلم در فیلم حجازی توهین شده است
- آتیلا حجازی: قلعهنویی توهم بزرگ بودن دارد/ برای دانشگاهی که به وکیل او مدرک داده، متاسفم
- اولین آنونس فیلم «من ناصر حجازی هستم…»
- «من ناصر حجازی هستم» به «هنر وتجربه» می آید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





