فیلم مستند « من ناصر حجازی هستم» به کارگردانی نیما طباطبایی از تاریخ ۲۳ آذر ماه اکران خود را در سینماهای گروه «هنر وتجربه» آغاز خواهد کرد.
فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ساخته نیما طباطبایی درباره رندگی حرفه ای ناصر حجازی بازیکن تیم استقلال، دروازه بان و مربی فوتبال ایران است که در پنج فصل «من رویایی دارم»، «آخرین مرد مقاوم»، «سهراب کشی»، «استقلال تا استقلال» و «پرواز عقاب» آماده نمایش شده و قرار است از تاریخ ۲۳ آذر ماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده رود.
تولید این فیلم سینمایی از آبان سال ۱۳۹۲ بر اساس طرح و ایده ای از امیر رفیعی و با همراهی سعید رمضانی داماد که نماینده خانواده ناصر حجازی در پروژه است، آغاز شد. همچنین نیاز افشین کیا به عنوان سرمایه گذار تولید این مستند را به تهیه کنندگی امیر رفیعی و مصطفی علمی فرد به عهده گرفت.
شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان و مهران مدیری به ترتیب گفتارمتن مستند سینمایی «من ناصر حجازی هستم» را انجام داده اند.
نیما طباطبایی کارگردان فیلم «من ناصر حجازی هستم» درباره انگیزه های ساخت این فیلم مستند گفت: سالها قبل در دورهای که کنار خسرو نقیبی مشغول ساخت مستند «ریو –تهران» بودم، همراه جرزینیو ستاره برزیلی دهه ۷۰ میلادی به منزل آقای حجازی رفتیم.
وی در پایان گفت: ناصرخان آن روزها بیمار بود و به سختی خودش را برای پذیرایی از مهمانش آماده کرد. در همان ملاقات ۲ ساعته، جذب منش و شخصیت ناصر حجازی شدم و زمانی که پیشنهاد ساخت مستند زندگی ناصر حجازی به من داده شد با کمال میل پذیرفتم و سرانجام جلسات متعددی با امیر رفیعی تهیه کننده فیلم گذاشتیم و بعد از یک ماه جلسه های متعدد به جمع نهایی برای کارگردانی این فیلم مستند رسیدیم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ساخت دومین قسمت از مستند «من ناصر حجازی هستم»
- عکسی از بهروز وثوقی و ناصر حجازی
- ناصر حجازی تماشای کدام فیلم را نیمه رها کرد؟
- تولید فیلم”من ناصر حجازی هستم ۲” آغاز شد
- تجلیل از پروین، حجازی و بهمنش در جشنواره فیلمهای ورزشی
- پرسه سرطان در وادی هنر ایران! سرطان چه کسانی را از ما گرفت؟
- فوتبالیستهایی که به سینما آمدند
- رویا تیموریان: با ناصر حجازی از قبل از انقلاب آشنا بودم/ نه قرمزم نه آبی/ خاله بازی نمی کنم!
- «من ناصر حجازی هستم» از امروز در سینماها
- وکیل قلعهنویی: به موکلم در فیلم حجازی توهین شده است
- آتیلا حجازی: قلعهنویی توهم بزرگ بودن دارد/ برای دانشگاهی که به وکیل او مدرک داده، متاسفم
- اولین آنونس فیلم «من ناصر حجازی هستم…»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





