به گزارش سینماسینما، ر روز ساعت ۱۴:۳۰ فیلم مستند، ساعت ۱۶ فیلمهای هنر و تجربه، و در سانسهای بعد در سه الی چهار نوبت فیلمهای سودای سیمرغ و نگاه نو به نمایش درمیآید همچنین هر روز ساعت ۱۸ و ۲۰ به نماز پذیرایی و شام اختصاص دارد.
جدول نمایش فیلمها به شرح زیر است:
دوشنبه ۱۲ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند اهالی خیابان یکطرفه، ساعت ۱۶ فیلم برداشت دوم از قضیه اول، ساعت ۱۸:۳۰ گیتا، ساعت ۲۱ نقطه کور، ساعت ۲۲:۳۰ نیمه شب اتفاق افتاد.
سه شنبه ۱۳ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند مجتبی، ساعت ۱۶ فیلم یک شهروند کاملا معمولی، ساعت ۱۸:۳۰ جشن تولد، ساعت ۲۱ دلبری، ساعت ۲۲:۳۰ آخرین بار کی سحر را دیدی؟
چهارشنبه ۱۴ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند همراه با فرات، ساعت ۱۶ فیلم قیچی، ساعت ۱۸:۳۰ ابد ویک روز،ساعت ۲۱ وارونگی، ساعت ۲۲:۳۰ ایستاده در غبار
پنجشنبه ۱۵ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند رویاهای دم صبح، ساعت ۱۶ نیمرخها ، ساعت ۱۸:۳۰ نفس به کارگردانی نرگس آبیار، ساعت ۲۱ متولد ۶۵، ساعت ۲۲:۳۰ زاپاس،ساعت ۲۴ لانتوری
جمعه ۱۶ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند خوان بیخان، ساعت ۱۵:۱۵ مستند زمناکو، ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه، ساعت ۱۸:۳۰ بادیگارد، ساعت ۲۱ من، ساعت ۲۲:۳۰ امکان مینا، ساعت ۲۴ رسوایی ۲
شنبه ۱۷ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند خاطرات خانه متروک، ساعت ۱۶ تمرین برای اجرا، ساعت ۱۸:۳۰ بارکد، ساعت ۲۱ آبنبات چوبی، ساعت ۲۲:۳۰ کفشهایم کو
یکشنبه ۱۸ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند فصل هرص، ساعت ۱۶ سینما نیمکت، ساعت ۱۸:۳۰ دختر، ساعت ۲۱ خماری، ساعت ۲۲:۳۰ مالاریا، ساعت ۲۴ یتیمخانه ایران
دوشنبه ۱۹ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند آزادی، ساعت ۱۶ ممیرو، ساعت ۱۸:۳۰ پل خواب، ساعت ۲۱ عادت نمیکنیم، ساعت ۲۲:۳۰ برادرم خسرو، ۲۴ اژدها وارد میشود
سه شنبه ۲۰ بهمن
ساعت ۱۴:۳۰ مستند A 157، ساعت ۱۶ سگ و دیوانه عاشق، ساعت ۱۸:۳۰ لاک قرمز، ساعت ۲۱ خانهای در خیابان چهل ویکم، ساعت ۲۲:۳۰ خشم و هیاهو
چهارشنبه ۲۱ بهمن
ساعت ۱۴ مستند کارنامه بنیاد کندی، ساعت ۱۵:۱۵ اینجا کسی نمیمیرد، ساعت ۱۶:۳۰ گاهی، ساعت ۱۸:۳۰ سیانور، ساعت ۲۱ به دنیا آمدن، ساعت ۲۲:۳۰ هفتماهگی

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- بهروز غریبپور: اپرای «همای و همایون» به میکس نهایی موسیقی رسید/ دست از خودسازی برنمیدارم
- بهروز غریبپور: دولت باید متولی ساخت فیلم درباره محیطزیست باشد
- «آوا» به دو جشنواره اروپایی و آمریکایی راه یافت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
- حجازیفر: پول سینما را در تئاتر خرج میکنم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





