جیم کری گفت کاریکاتورهای ویرانگری که از ترامپ و متحدانش کشیده بدون برنامهریزی قبلی صورت گرفته ولی تصویر کردن آنها برایش یک ضرورت بوده است.
به گزارش سینماسینما، جیم کری در پنلی که از سوی انجمن منتقدان تلویزیونی کمدی درباره کاریکاتورهای وی ترتیب داده شده بود گفت: اینها شکل گرفتند چون نمیتوانم این موضوع را فقط به عنوان یک کابوس تحمل کنم.
به گفته کری، خلق این کارتونها به او این احساس را میدهد که دوباره بچه شده و بازتابی از آن چیزهایی را که هست، ببیند.
وی افزود: این تنها یک راه متمدانه برای روبرو شدن با این مسایل است؛ مثل همراه شدن با صداهای دیگری که شاید از پشت بام شنیده میشوند.
وی درباره پاسخش به ترامپ هم توضیح داد و گفت: مجبورم این حس را به یک چیز خلاقانه و معقول بدل کنم، حتی اگر زمان زیادی ببرد. من دارم یک چیز زمخت را بیان میکنم که خیلیهای دیگر هم میخواهند آن را بیان کنند و الزاما این کار را به این ترتیب انجام نمیدهند.
وی در ادامه اظهار کرد: وقتی یک دم بزرگ پشت ترامپ میچسبانم برای این است که همه دارند همین را میبینند. میبینند که او این دم را دارد.
این بازیگر کانادایی عنوان کرد که در فیس بوک با حمایت از کارهایش روبرو شده است و جماعتی مدام دارند به او میگویند که همین احساس را نسبت به ترامپ دارند و او را همین طور میبینند که کری تصویر میکند.
کری با اشاره به این که این یک راه برای ایجاد یک حس عمومی است، ادامه داد: میتوانی هر چه میخواهی را توییت کنی اما چیزی وجود دارد که آن تصویر را به سمت دیگری میبرد و آن را برای مصرف کنندهاش جالب میکند.
این بازیگر نقش های کمدی گفت که میداند منتقدها هم هستند که موضوعی را تایید و جایگاه آن را تعیین میکنند.
وی برای مثال از پرتره سارا هاکبی سندرزس یاد کرد و یادآور شد: من فقط پرترهاش را کشیدم و همه گفتند او همین قدر زشت است. در حالی که من نگفته بودم او زشت است، فقط ماهیت او را ارایه کرده بودم. از نظر من زشت بودن یک چیز درونی است.
کری که در سالهای اخیر بارها درباره تغییر نگاهش نسبت به هویت صحبت کرده بیش از همه در فیلم مستند «جیم و اندی» در این باره صحبت کرده است. این فیلم درباره تغییر عمقی کری برای ایفای نقش اندی کافمن در فیلم «مرد روی ماه» محصول سال ۱۹۹۹ بود.
ایفاگر نقش «ماسک» چندی پیش گفته بود: تازه فهمیدم و گفتم هی یک دقیقه صبر کن اگر از دست دادن جیم کری اینقدر آسان است، پس این جیم کری کوفتی کیست؟
در این نشست کری تاکید کرد که رسیدن به هویت واقعی یک فرد برایش اهمیت پیدا کرده است.
وی گفت: این چیزی است که مرا به خود میخواند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کارگردانان زن در هالیوود با دست خالی میجنگند
- تجلیل آکادمی سزار از جیم کری
- شرط جیم کری برای حضور در دنباله «ماسک»
- دنزل واشینگتن از دنیای بازیگری خداحافظی میکند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- شرط جیم کری برای بازی در دنباله «ماسک»
- جیم کری: میخواهم بازنشسته شوم/ زندگی معنویام را دوست دارم
- انتقاد اولیور استون از بایدن/ اصرار کارگردان بر انتشار اسناد ترور کندی
- هدیه جالب جیم کری به یکی از عوامل «سونیک ۲»
- خشم هالیوود از تبرئه شدن ترامپ
- خوشحالی چهرههای مطرح هالیوود از رفتن ترامپ و آمدن بایدن
- برشهای کوتاه/ ویدئویی از نقشآفرینیهای جیم کری
- واکنش سینماگران آمریکایی به حمله هواداران ترامپ به کنگره/ فاکس را تحریم کنید!
- جیم کری دیگر نقش جو بایدن را بازی نمیکند
- واکنش چهرههای مشهور هالیوود به پیروزی جو بایدن/ ترامپ! تو اخراجی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





