حمید نعمتالله در نشست خبری «شعلهور» بر احترام و عشق عوامل این فیلم به مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
به گزارش سینماسینما، حمید نعمتالله در نشست خبری فیلم سینمایی «شعلهور» که امروز (شنبه ۱۴ بهمن) به عنوان اولین فیلم در پردیس ملت به نمایش درآمد گفت: «واقعیت این است که من هنوز اطلاع ندارم که این اعتراضها به توهین به مردم سیستان و بلوچستان جدی بوده یا نه. فقط میتوانم بگویم احترام و عشق به این سرزمین و خطه در فیلم کاملا روشن است.»
او ادامه داد: «ظاهرا استعمال مواد مخدر که در فیلم نشان داده شده، به مذاق برخی خوش نیامده است اما ما تلاش کردیم با احتیاط جلو رویم و خلق و خوی مردم این منطقه را رعایت کردیم. مردمی که واقعا فوقالعاده بودند و هستند. ما در فیلم علاوه بر نشان دادن شکوه و زیبایی این خطه به مشکلات آن هم از قبیل کم آبی، مواد مخدر که دردسرهای زیادی را برای مردم به وجود آورده است، پرداختیم۰ فکر میکنم این نگرانی حاکی از حسن نیت ماست. ضمن اینکه کاراکتر معتاد ما از تهران آمده و نشان میدهد مواد مخدر همه جا پیدا میشود.»

همچنین محمدرضا شفیعی، تهیهکننده شعلهور نیز در این باره گفت: «ماجرای اعتراضها جدی نبوده چون کسی فیلم را ندیده است که بخواهد اعتراضی کند، فقط فیلم در افتتاحیه جشنواره در سیستان و بلوچستان اکران شد.»
شفیعی در ادامه نشست، در پاسخ به سوالی درباره غیرقانونی بودن حضور فیلم در بخش مسابقه امسال توضیح داد: «فیلم سال گذشته به طور کامل آماده نبود. البته ما تصمیم رساندن فیلم را داشتیم و نسخهای کوتاه را مونتاژ کردیم و برای دبیرخانه فرستادیم. شخص آقای حیدری طی تماسی اعلام کردند هیات انتخاب گفتند با دیدن این میزان فیلم نمیتوانیم تصمیم بگیریم که فیلم در بخش مسابقه باشد یا نه، ما هم اعلام کردیم که فیلم نمیرسد. قوانین جشنواره را از هر دو دبیر میتوانید بپرسید.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چه را حبیب از حمید آموخت!؟
- یک چالش عجیب در پایانبندی یک فیلم؛ تنش بین سازندگان «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» بالا گرفت
- معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی: وضعیت «قاتل و وحشی» تغییر نکرده/ پروانه نمایش فقط برای خارج از کشور
- ایرنا: فیلم سینمایی قاتل و وحشی تا تعیین تکلیف مالی توقیف شد
- تصویربرداری فیلم «قاتل و وحشی» متوقف شد
- کارگردانهایی که مشغول کارند
- عارف عاجز/ نگاهی به فیلم «شعلهور»
- سن میکله یه خروس داشت / نگاهی به فیلم «شعلهور»
- نگاهی به فیلم«شعله ور» ساخته حمید نعمتالله/ مرد عوضی
- نگاهی به فیلم «شعله ور» / قصّهی سقوط و تباهی یک مرد عقدهای
- نگاهی به فیلم «شعله ور» ساخته حمید نعمتالله/ ورژن زنانه «رگ خواب»
- نگاهی به «شعله ور» ساخته حمید نعمتالله/ هیولای خطرناک و بی آزار!
- تهیهکننده بهترین فیلم هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر/ سیمرغی که به «مغزهای کوچک زنگ زده» دادند تشریفاتی بود!
- حمید نعمتالله «تابوت عهد» را افتتاح میکند
- توضیحات صلواتیفرد درباره اهداف و رویکردهای جشنواره جهانی فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





