فیلمبرداری فیلم سینمایی «لباس شخصی» ساخته امیر عباس ربیعی پس از ۳ ماه تمام شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «لباس شخصی» جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانهای اوج به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد در لوکیشن بندر انزلی به کار تصویربرداری خود پایان داد.
«لباس شخصی» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مراحل فنی خود را طی میکند. این فیلم که اثری تاریخی سیاسی است، به اتفاقات دهه شصت و فعالیت پیچیده حزب توده در ایران میپردازد.
در خلاصه داستان لباس شخصی آمده است: بهترین حربه برای ضربه، دوستی است. چون پیچیدگی در سادگی اوست. به لباس شخصیها بیشتر شک کن!
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: امیرعباس ربیعی، تهیهکننده: حبیب والی نژاد، بازیگران: مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماهمنیر بیطاری. مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، مدیر برنامهریزی: بهمن حسینی، تدوین: مهدی سعدی، مدیر تولید: منصور غضنفری، دستیار اول کارگردان: مهدی سلیمانی، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، طراح چهرهپردازی: محسن دارسنج، جلوههای ویژه بصری: جواد مطوری، جلوههای ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: معین باقری، بدلکار: کیوان رضایی دستیار تولید: افشین رئوفی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت برای چهار اثر سینمایی و سه اثر غیرسینمایی
- «ضد»؛ یک ضد تبلیغ
- چگونه با سفارش و ایدئولوژی، یک اثر هنری تغییر مسیر مییابد/ نگاهی به فیلم «ضد»
- «ضد»؛ مدیوم را اشتباه گرفته است!
- رئیس سازمان سینمایی اوج خبر داد/ سریال صدام ساخته خواهد شد/ پاسخ اوج به برخی حواشی پیرامون این سازمان
- فیلم سینمایی «اوج ۱۱۰»، به «منصور» تغییر نام داد
- فیلم سینمایی «کارو» آماده نمایش شد
- جدیدترین فیلم مسعود ده نمکی وارد شبکه نمایش خانگی شد
- تصویربرداری «آبادان یازده ۶۰» به نیمه رسید
- رونمایی از اولین تصویر «لباس شخصی»
- مهرداد خوشبخت «آبادان یازده ۶۰» را میسازد
- لباس شخصی پروژهی جدید “اوج” شد
- میرباقری فیلم «حضرت خدیجه(س)» را میسازد
- سازمان اوج به شبکه نمایش خانگی ورود میکند؟
- سیروس مقدم: نه اسرائیلیام نه عامل موساد/ از عوامل «پایتخت» تقدیر شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





