محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هنرمندان سینما پیامی صادر کرد.
به گزارش سینماسینما، متن این پیام به این شرح است:
یک بار دیگرزمان پیروزی اراده مردم فرارسید و مردم قهرمان پای صندوق های رای غزلی عاشقانه را در امتداد مردمسالاری دینی سرودند و سینمای نجیب ایران، بربال اندیشه هنرمندان ورقی افتخارآمیز را رقم زد و با ایفای تعهد اجتماعی خود پای مهر و ایمان خویش به دین و آئین و ملت و کشور ایستادند و نقش خود را به عنوان جامعه نخبه و مرجع ایفا کردند.
همراهی هنرمندان با حضور پرشمار مردم، که الهام بخش و سرمایه اصلی آنان است درپای صندوق های رای حلاوت پیروزی را دو چندان کرد، آنجا که انگشتان آنان به تدبیر تعهد هنرمندانه شان شهر و روستا و مرز نشناخت و به دولت تدبیر و امید دوباره اعتماد کرد.
اکنون که روز پیروزی مردم ایران است. سینمای ایران و سینماگران سیمرغ وار به همراه مردم، راه تدبیر را امیدوارانه طی می کنند. که سینما روشی نو در گفتمان ملی است.
قدردان این همت ، غیرت و نقش آفرینی مجدد شما هستیم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مجید مجیدی رئیس گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر شد
- محمدمهدی حیدریان رییس گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر شد
- دوکلمه صریح با رئیس سازمان سینمایی
- آرزوی ۲۰ ساله سینما محقق شد/ بهرهبرداری از فاز اول فیلمخانه ایران
- سیدجواد هاشمی هم به صف معترضان وضعیت اکران پیوست
- تغییر رییس سازمان سینمایی و چند نکته مهم
- توقع توهینآمیز حیدریان
- پیام تسلیت رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت عزتالله انتظامی
- گزارش سینماسینما/ بررسی گزینههای احتمالی جایگزینی حیدریان/ جا برای مدیران جوان باز میشود؟
- اعضای کمیته انضباطی کارگروه اکران حکم گرفتند
- اعضای کمیته یکپارچهسازی و ارتقای نظام تهیهکنندگی منصوب شدند
- دیدار جمعی از مستندسازان با حیدریان با چاشنی انتقاد از مرکز گسترش سینمای مستند
- توضیحات حیدریان درباره مسایل ریز و درشت سینما/ در حوزه منافع ملی غفلت داریم
- تشکیل شورای عالی بینالملل سینمای ایران/ احکام اعضا از سوی حیدریان صادر شد
- اظهارنظر رییس سازمان سینمایی درباره دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود





