فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی به طرح شناوری قیمت بلیت فیلمها در زنجیره سینماهای حوزه هنری اضافه شد.
به گزارش سینماسینما، پس از فیلم سینمایی «هناس» که از هفته گذشته به صورت آزمایشی با بلیت شناور در سینماهای حوزه هنری عرضه شد و با رشد ۷۵ درصدی مخاطبان در یک هفته روبرو شد، از فردا شنبه چهارم تیرماه فیلم «بدون قرار قبلی» نیز با توافق صورت گرفته از سوی تهیهکننده و پخشکننده فیلم به این طرح افزوده میشود.
در این طرح قیمت بلیت فیلمها براساس چهار فاکتور، هفته و روز نمایش فیلم، نوع فیلم، کیفیت سالن و ساعت تماشای فیلم ارزشگذاری میشوند و مخاطبان میتوانند با تنوع قیمتی مختلفی به سینما بروند.
قیمتگذاری شناور بلیت فیلمهای سینمایی، موضوعی متداول در زنجیره سینماهای جهان است که در روشهای سنتی مدیریت فرهنگی و هنری در ایران در نظر گرفته نشده است. از همین رو موسسه بهمن سبز حوزه هنری با پیش قدم شدن در استفاده از این روش و با بررسی روند فروش حدود ۱۵۰ سالن سینمایی خود در طول هشت ماهه اخیر در تلاش است تا به برنامهای جامع و بومی برای قیمتگذاری سانسهای سینما برسد.
فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» تازهترین اثر بهروز شعیبی برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر، الهام کردا، امین میری، حامی ترابی و رضا صابری در آن به ایفای نقش پرداختهاند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بهروز شعیبی: قهرمان زن به قصه عمق میبخشد/ فیلمسازی برای توجه بهتر به روابط انسانی
- دو جایزه جشنواره کازان برای «بدون قرار قبلی»
- راهیابی «بدون قرار قبلی» به دو جشنواره خارجی
- اکران «بدون قرار قبلی» در بلاروس
- بلیت سینما با قیمت شناور ارزان شد
- «بدون قرار قبلی» بهترین فیلم جشنواره مسکو شد
- آیا بلیت شناور گیشه سینما را تکان میدهد؟/ فروش ۴۸ میلیونی یک فیلم هندی در سینماهای کشور
- دو فیلم کمدی و یک فیلم اجتماعی تلخ؛ پرفروشهای سینمای ایران از ابتدای سال
- «بدون قرار قبلی»؛ بیادا و بیآلایش
- کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی»: سازمان سینمایی باید مسائل را حل کند نه اینکه خودش هم معترض باشد
- معرفی آثار ایرانی راه یافته به بخش بینالملل جشنواره فیلم شهر
- کارگردان و تهیهکننده «بدون قرار قبلی» مطرح کردند؛ سمپاشی علیه بازیگران/ برای وقوع معجزه در فیلم از ما تعهد گرفتند
- گیشه سرد سینماها در روزهای داغ تیر ماه
- «بدون قرار قبلی» برای کادر درمان اکران میشود
- واکنش مجید مجیدی به فیلم بهروز شعیبی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





