گوهر خیر اندیش برای بازی در یکی از نقشهای اصلی پروژه سینمایی «فصل نرگس» به ایران آمد و با این فیلم همراه شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی« نگار آذربایجانی» و تهیهکنندگی «سحر صباغ سرشت» که چندی پیش در تهران کلید خورد با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فریده ، دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.
خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر میبرد برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار سینما رفت.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: این فیلم روایت آدمهای معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست ندادهاند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوعدوستی را به درستی درک میکنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلیتر، هویت انسانها را به چالش میکشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری میکند.
«فصل نرگس» دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از « آیینههای روبرو » بشمار میرود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر،یکتا ناصر، پژمان بازغی ، سام نوری ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی و صالح میرزا اقایی بازیگران قطعی شده این فیلم تا امروز هستند.
این فیلم اثری پربازیگر است و َلوکیشنهای متعددی دارد که از جنوبیترین نقطه تهران تا شمالیترین منطقه پایتخت را به تصویر خواهد کشید.
منبع : ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- از نظر من که معجزه شد و این حادثه بخیر گذشت/گفت وگو با گوهر خیر اندیش درباره تصادف فخیم زاده
- گوهر خیر اندیش :بعد از دیدن نیمه اول بازی ایران با پرتغال خیلی گریه کردم
- گوهر خیراندیش: قرار بود نقش یکی از خانها را در سریال «علی البدل» بازی کنم
- اصغر هاشمی : کارگردان و ارشاد تعیینکننده نیستند؛ موتورسوارها حرف آخر را میزنند
- «دیداری صمیمی با گوهر» در مونترال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





