فیلم کوتاه «کارخانه بوی مرگ میداد» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی پس از پایان فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.
به گزارش سینماسینما، این فیلم سومین ساخته علیرضا نراقی پس از دو فیلم «آرزوی آخر» و «آغاز» است. «آغاز» ساخته پیشین این فیلمساز نیز از مدتی پیش در پلتفرم هاشور به نمایش در آمده است.
نراقی که علاوه بر فیلمسازی، نویسندگی و کارگردانی نمایشهایی چون «اعتراف؛یک برگمان خوانی»، «تابلویی از خون» و «هملت ماشین اجرا میشود» را برعهده داشته است، در فضای سینمایی و رسانهای به عنوان منتقد سینما شناخته میشود. او در دو دهه اخیر با بسیاری از نشریات و مجلات سینمایی ایران به عنوان منتقد همکاری کرده است.
«کارخانه بوی مرگ میداد» درباره دختر نوجوانی در یک خانواده کارگری است که پس از گذراندن تجربه آسیب زدن به خود، به کمک خانوادهاش زندگی تازهای را شروع کرده، اما همچنان فشارهای بیرونی و درونی زندگی او را دچار وسوسه خودویرانگری میکند.
تهیهکنندگی این فیلم بر عهده بهار میرزهره بوده و بهرام عمرانی مشغول تدوین آن است.
دیگر عوامل «کارخانه بوی مرگ میداد» عبارتند از:
بازیگران: سارینا رمضانی، لیلا بارگاهی، علیرضا نراقی، امیررضا فلاح، مطهره کاویانی، مدیر فیلمبرداری: مسلم رضوی، صدابردار: حسین سلیمی، طراح گریم: میلاد محسنیفرد، دستیار کارگردان: امیرسالار نصیری، مدیران صحنه: علیرضا خدابخش، امیرپاشا عبدی، برنامهریز و منشی صحنه: میترا احمدی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار دو نمایشنامه از علیرضا نراقی
- جنون شکسپیری در زمانه ما/ نگاهی به فیلم «شاهلیر»
- میراث نفرینشده/ نگاهی به فیلم «پنجه آهنین»
- جشنِ مرگ/ نگاهی به فیلم «توتم»
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
- نمایش فیلم کوتاه «آغاز» در پلتفرم هاشور
- نقد علیه نفی
- با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه «آغاز» آماده نمایش شد
- پشتِ پا زدن به راههای رستگاری در سینما/ درباره فیلم «شبی که ماه کامل شد»
- کنش های غیرقابل باور/ نگاهی به «گلدنتایم»
- آغاز پیش فروش نمایش «اعتراف؛ یک برگمان خوانی»
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





