بازیگر برنده اسکار که قرار بود در فیلم «فِراری» به کارگردانی مایکل مان نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری را بازی کند، از این پروژه جدا شد.
به گزارش «سینماسینما»، منابع نزدیک به فیلم زندگینامهای «فِراری» (Ferrari) میگویند دلیل جدایی کریستین بیل از این پروژه، نگرانی در مورد وضعیت سلامتی او بوده است.
به گزارش ورایتی، بازیگر ۴۱ ساله بریتانیایی برای ایفای نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری، باید اضافهوزن پیدا میکرد و این کار باید تا بهار ۲۰۱۶ انجام میشد، اما پزشکان تشخیص دادند رسیدن به وزن مورد نظر تا آن زمان سلامت او را به خطر میاندازد.
مایکل مان کارگردان این پروژه اکنون باید تا بهار سال آینده به سرعت یک بازیگر دیگر را جایگزین بیل کند. شرکتهای وندین اینترتینمنت و یوزو بلیس روی پروژه «فراری» سرمایهگذاری میکنند.
«فراری» از روی کتاب «انزو فراری: مرد، اتوموبیلها، مسابقات» نوشته بروک ییتس که سال ۱۹۹۱ منتشر شد، ساخته میشود و درباره مردی است که اتوموبیلهای سوپر اسپورت ایتالیایی را از نو تعریف کرد و تقریباً به تنهایی مسابقات «فرمول وان» را خلق کرد.
فیلمنامه را تروی کندی-مارتین («حرفه ایتالیایی») نوشته است و دیوید ریفیل («از آفریقا») و مان آن را بازنویسی کردهاند.
بیل به تازگی برای کار خود در درام مالی «The Big Short» به کارگردانی آدام مکی تولید پارامونت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده است. او در سال ۲۰۱۱ برای فیلم «مشتزن» به کارگردانی دیوید اوراسل جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد. بیل برای «حقهبازی آمریکایی» دیگر فیلم اوراسل نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بود. بیل بیش از همه برای بازی در نقش بتمن در سری فیلمهای «بتمن» به کارگردانی کریستوفر نولان معروف است.
پروژه مان ارتباطی با دیگر پروژه سینمایی درباره فراری ندارد که خبر تولید آن سال گذشته در مطبوعات ایتالیایی منتشر شد.
مان در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «خودی» نامزد سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی شد و سال ۲۰۰۵ هم برای تهیه فیلم «هوانورد» نامزد اسکار بود. «آخرین بازمانده موهیکانها»، «مخمصه»، «علی»، «وثیقه»، «پلیس مفاسد میامی» و «دشمنان مردم» از دیگر ساختههای این فیلمساز شیکاگویی است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- مایکل مان یک فیلم آسیایی را برای اقتباس انتخاب کرد
- تجربه وحشتناک آدام درایور/ یک اشتباه مساوی با مرگ است
- مایکل مان ساخت «مخمصه ۲» را تایید کرد/ درایور در نقش دنیرو
- «فراری» به نمایش در آمد/ آدام درایور با چشمان گریان در «ونیز»
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- مایکل مان رمان «مخمصه ۲» را منتشر کرد/ حضور در فهرست پرفروشها
- سینماسینما/ کریستین بیل در «شوالیه تاریکی» فقط با نولان همکاری خواهد کرد
- ضدقهرمانی دوستداشتنی در فیلم «مخمصه»
- «الویس» در جشنواره کن به نمایش در میآید
- اولین تریلر مینیسریال «توکیو وایس» منتشر شد + ویدئو
- تیلور سوئیفت با فیلمی از دیوید اُ-راسل به سینما بازمیگردد
- نتفلیکس «چشم آبی روشن» را خرید
- برشهای کوتاه/ ویدئویی از نقشآفرینیهای کریستین بیل
- بازیگران ۱۳ شخصیت شرور سینما که تماشاگران از آنها متنفرند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- علی زرنگار کارگردان «علت مرگ: نامعلوم»: آقای مستغاثی در حدود تخصصتان سخن بگویید
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- پاسخ سعید مستغاثی به یادداشت علی زرنگار؛ حکایت پوری فِش فِشو و نگهبانی از دایی جان ناپلئون
آخرین ها
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- اندر احوالات هوش مصنوعی
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- آغاز دور جدید حراج شمارههای رند همراه اول
- تنور سرد روز دوم جشنواره فیلم فجر/ چرا باید هر فیلمی سر از جشنواره دربیاورد؟
- نقد «صنم» و «آنتیک»/ از چرایی حضور یک فیلم در جشنواره تا اثری که محترم ماند
- «رگهای آبی»؛ با فروغ، رزومهای برای باران
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- اختتامیه جشنواره بینالمللی تئاتر فجر / گزارش تصویری
- چهل و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزیدگانش را شناخت
- دومین روز جشنواره چهل و سوم فیلم فجر / گزارش تصویری
- تأملی بر فضای شنیداریِ «منطقهی دلخواه»/ خارجِ قاب، کمی آنسوتر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر؛ از اعتراض به کیفیت اکران فیلمها تا قیمتهای عجیب بلیت در بازار سیاه
- جشنواره فیلم ساندنس در ایستگاه پایانی/ جایزه جشنواره آمریکایی به دو فیلم ایرانی
- اعلام نامزدهای دریافت جایزه در چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
- اولین دوره جایزه آرونا واسودف و یک نامزدی دیگر برای «کیک محبوب من»
- اولین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- ماجرای پرواز پرچالش از انگلستان به استرالیا/ اثر جدید کارگردان برگزیده کن مقابل دوربین رفت