تنها دو روز پس از آن که اعلام شد الک بالدوین قرار است نقش توماس وین پدر بتمن را در فیلم جوکر با بازی خواکین فینیکس ایفا کند این بازیگر خروجش از پروژه را اعلام کرد.
به گزارش سینماسینما، روز چهارشنبه الک بالدوین این خبر را به یواسای تودی اعلام کرد و گفت: من این فیلم را بازی نخواهم کرد. من مطئنم که ۲۵ نفر وجود دارند که می توانند این نقش را در این قسمت بازی کنند.
شخصیت توماس وین که پدر بروس وین و همسر مارتا وین است اولین بار در سال ۱۹۳۹ وارد فرهنگ کتاب کامیک شد. توماس وین یک پزشک باهوش و بشردوست در گاتهام سیتی است که قتل همسرش به عنوان الهامبخش بروس وین برای تبدیل شدن به بتمن و مبارزه با جرم تلقی میشود.
بالدوین دلیل خروجش را مربوط به زمانبندی فیلم اعلام کرد. با این وجود او اوایل روز چهارشنبه به صفحه توییتر رفته بود تا شایعات مربوط به این را که شخصیتش از دونالد ترامپ الهام گرفته شده است برطرف کند. بالدوین سال گذشته برای ایفای نقش ترامپ در «پخش زنده شنبه شب» جایزه امی را دریافت کرده بود.
بالدوین در صفحه اجتماعیش چنین نوشت: بگذارید برای آن که ثبت شود بگویم، من در فیلم جوکر اثر تاد فیلیپس برای بازی در نقشی که به مانند ترامپ است استخدام نشده ام و این اتفاق نمی افتد.
در این فیلم خواکین فینیکس نقش جوکر را بازی می کند و کارگردانی آن را نیز تاد فیلیپس بر عهده خواهد داشت.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دنباله فیلم کمیک دیزنی رکورد «جوکر» را شکست/ «ددپول و ولورین» پرفروشترین فیلم تاریخ شد
- «جوکر» حریف «ددپول و ولورین» نشد
- برای بهترین بازیگر مرد؛ رقابت خواکین فینیکس و دنزل واشینگتن/ پیشبینیهای اولیه اسکار ۲۰۲۵
- دادستان زیر سوال رفت؛ آلک بالدوین به زندگی برگشت/ اتهام قتل در دادگاه رد شد
- فضای ماتمزده صداوسیما شادی را از خانه مردم دور میکند
- رابرت دنیرو: دلقکها را تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شوند، جدی نمیگیریم!
- قهرمان دیوانهی شکست خورده/ نگاهی به فیلم «ناپلئون»
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- «ناپلئون» ریدلی اسکات گیشه فرانسه را فتح کرد/ نقد منفی اثر نکرد
- آخرین وضعیت پرونده تیراندازی مرگبار الک بالدوین/ محاکمه به اتهام قتل غیرعمد
- به کارگردانی پاول پاولیکوفسکی؛ خواکین فینیکس در فیلم بعدی با همسرش جلوی دوربین میرود
- نتیجه تحقیقات افبیآی/ الک بالدوین ماشه اسلحه را کشیده است
- وودی آلن: هیجان فیلمسازی از بین رفته است
- اختصاصی سینماسینما/ الک بالدوین سهشنبه با وودی آلن مصاحبه میکند
- عنوان دنباله فیلم «جوکر» مشخص شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- فوت «اشرف سادات» فیلمهای داودنژاد/ بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم دوبی درگذشت
- فوت بازیگر «هری پاتر» و «دکتر هو»/ سایمون فیشر-بکر درگذشت
- همراه اول و وزارت نفت برای هوشمندسازی صنعت نفت و گاز تفاهمنامه امضا کردند
- همراه اول و دانشگاه علموفرهنگ تفاهمنامه همکاری امضا کردند
- مجوز ساخت سینمایی برای ۸ فیلمنامه صادر شد
- سومین دوره جایزه همراه اول برای رسالههای برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات برگزار میشود
- یادداشت کیوان کثیریان/ نامهای به ساترا؛ جهانِ تصویر، تحت کنترل شماست
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ درسهایی که نویسندگان از جدال ترامپ و زلنسکی میآموزند
- زمان همه چیز را درست میکند؟/ «۱۰۰۱» جای خود را باز کرد
- جایزه بهترین مستند جشنواره زوم لهستان به مستند ایرانی رسید
- هادی حجازیفر تهیه کننده «صفر پنج» شد/ معرفی بازیگران «بازی استریندبرگ»
- «ساعت ۶ صبح» و «خرچنگ» آنلاین اکران میشوند
- فوت نویسنده سیاسی اهل آفریقای جنوبی؛ آثول فوگارد درگذشت
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- اکران نوروزی ۱۴۰۴؛ ترکیب ژانری متنوع و رقابت برای جلب نظر مخاطبان
- گزارش از برلیناله ۲۰۲۵؛ بازتاب چهرهی زنان در سینمای معاصر/ برلیناله، آینهای برای زنان در سینما
- پس از چند سال تعطیلی؛ سینما پارس به فروش گذاشته شد
- آتش و خاکستر؛ توضیحات جیمز کامرون درباره جزئیات «آواتار ۳»
- دریافت اسکار شوقبرانگیز بود/ تصور مردم نسبت به انیمیشن ایران تغییر کرد
- نمایش فیلمهایی به مناسبت ۸ مارس در فرانسه
- وحید آگاه، وکیل دادگستری: اخذ مجوز تولید و پخش از ساترا مبنای قانونی ندارد
- معمای پیچیده یک سریال؛ قسمت چهارم «تاسیان» بدون مجوز، منتشر شده است
- احمد سلگی «یخ بستگی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه میبرد
- پس از ۱۵۰ سال؛ نخستین بزرگداشت جناب دماوندی برگزار میشود
- گزارشی از فروش فیلمهای روی پرده؛ یک فیلم کمدی پیشتاز گیشه سینماها/ برنده سیمرغ مردمی ۱۴۰۳ در رده هفتم
- «رها»؛ بازگشت شکوهمند سینمای مستقل اجتماعی
- پس از کسب جایزه بهترین بازیگر زن در اسکار ۲۰۲۵/ پیام مایکی مدیسون ستاره «آنورا»، به دمی مور: «عاشقشم»
- داستان کوتاه/ غلط انداز
- آیا «تاسیان» رفع توقیف شد؟
- نقد «ژن زامبی»، زندگیِ از دسترفته