فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری و تهیهکنندگی محمد کمالیپور پس از سپری کردن مراحل طولانی طراحی و ساخت جلوههای ویژه، طراحی صدا و ساخت موسیقی آماده نمایش شد.
این فیلم که روایتگر قصهای کمدی در دهه ۵۰ است که به زودی اکران میشود و یکی از امیدهای اصلی گیشه سینماهاست.
امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی و پژمان جمشیدی با حضور یکتا ناصر، نیلوفر کوخانی، سیاوش چراغیپور، علیرضا استادی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا مسعودی، شادی خلیلی، محمد نیکبخت، یاسر امیری، میلاد آرمند، مهرداد فتحی، علیرضا حیاتی، سینا غفاری، مهدی ذاکر، کاوه مرحمتی، سعید عظیمی و سعید امیرسلیمانی نقشآفرینان آن هستند.
عوامل اصلی «کوکتل مولوتف» عبارتند از:
تهیهکننده: محمد کمالیپور، کارگردان: حسین دوماری، نویسنده: احمد رفیعزاده، مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی، تدوین: پویان شعلهور، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، موسیقی: سروش انتظامی، طراح صحنه: محمدرضا شجاعی، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح چهرهپردازی: عباس عباسی، دستیار اول کارگردان: هانیه بساتینی، مدیر برنامهریزی: رضا بختیاری نیک، مدیر صدابرداری: سعید زند، طراح جلوههای ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح جلوههای ویژه بصری: بهنام خاکسار، رضا انصارین، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: احمدرضا شجاعی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، تصویربردار پشت صحنه: نرگس سلاحورزی، تیتراژ: اوژن حقیقی، نورپرداز: حسن لشگری، دستیار یک فیلمبردار: حمیدرضا قطب، برنامهریز: مهران شهرآشوب، دستیار یک صحنه: فریاد صالحیان، دستیار یک لباس: مینو صدری، مجریان گریم: مسعود ترغبی، پرهام کاکوئی، آیدین فرضی، دستیار تهیه: مجتبی مرشدلو، دستیار تدوین: یوسف بخشایش، دستیاران صدابردار: حسن صباغ، یزدان خلیل الهی، آکساسوار: علی یوسفی، سرمایهگذار و مجری طرح: علی مجیدی، مشاور رسانهای: مریم قربانینیا.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- «غریزه»؛ شکوهِ سینمای ناب
- چالشهای حفظ حریم خصوصی، از ناصر تقوایی تا پژمان جمشیدی
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- «زیبا صدایم کن»؛ بذرِ امید
- «برهوت» به روسیه میرود
- در آستانه اکران؛ تیزر و پوستر «کوکتل مولوتف» رونمایی شد
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- انتشار اولین تصویر سعید آقاخانی و آناهیتا افشار در «خاتی»
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- گردهمایی هنرمندان برای آتیلا پسیانی؛ صابر ابر: جای آتیلا اصلا خالی نیست!
- معرفی بازیگران تئاتر ستاره پسیانی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





