به گفته عباس نظام دوست کارگردان «گرگ بازی»، تمام مراحل فنی این اثر به پایان رسیده و آماده نمایش شده است.
به گزارش سینماسینما، عباس نظام دوست کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «گرگ بازی» گفت: تمام کارهای فنی این فیلم به طور کامل به پایان رسیده و آماده نمایش شده است و در نظر داریم آن را برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش بگذاریم.
وی افزود: ما فرم جشنواره فیلم فجر را هم پر کرده ایم به همین دلیل امیدوارم در این جشنواره پذیرفته و به نمایش گذاشته شود.
نظام دوست در پایان گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه فیلم بعدی سینمایی خود هستم که هنوز به پایان نرسیده است.
«گرگبازی» روایت کننده داستان چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه موروثی یکیشان جمع میشوند که با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ میدهد.
عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: عباس نظامدوست، نویسندگان فیلمنامه: مجید اسلامی، عباس نظامدوست، علی نعمتالهی، با تشکر از بیتا شباهنگ، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، طراح صحنه: امیر حسین قدسی، مرتضی فربد، تدوین: مستانه مهاجر، صدابردار: وحید رضویان. صداگذار: ایرج شهزادی. طراح چهرهپردازی: یاسمن محباهری. طراح لباس: ندا نصر، برنامهریز و دستیار کارگردان: پانته آ حسینی، منشی صحنه: نائله شریفی، عکاس: مریم سپهری، تصحیح رنگ: فرهاد قدسی، مجری طرح و مدیدتولید: سیاوش سرمد، مدیر تدارکات: عماد طاهری و تهیهکننده: محمدعلی نجفی.
علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امنزاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی، حمید پورآذری، ژرژ پطرسی، منوچهر زندهدل، محمدرضا مالکی، سوده سعدایی و قاسم فرمانبردار در این اثر به ایفای نقش می پردازند.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- تازهترین ساخته پرویز شهبازی روی میز تدوین
- پیوستن علی مصفا، صابر ابر و شمس لنگرودی به «چشمهایش»
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- در آستانه آغاز اکران؛ پوستر «بیسروصدا» رونمایی شد/ روایتی بیپرده از یک داستان بیسروصدا
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- از ۲۵ فروردین؛ سریال هومن سیدی به شبکه نمایش خانگی میآید
- راهیابی «بی سر و صدا» به جشنواره ویتنامی
- نگاهی به «شیهه»/ به کودکی که هرگز زاده نشد
- «نبودنِ» علی مصفا در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- ساخت نسخه ویتنامی فیلمی با بازی پیمان معادی و نگار جواهریا
- «تجربه»ی آذر با گفتوگویی متفاوت با علی مصفا روی پیشخوانِ مطبوعات
- با رای دادگاه انقلاب اسلامی تهران انجام شد؛ محکومیت هانیه توسلی به شش ماه حبس
- اعلام جرم دادستان تهران علیه هفت سینماگر و یک فعال رسانهای
- در انتظار جغدی خیالی به نام هِدا/ نگاهی به فیلم «نبودن»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما





