شایعه ممنوعالتصویری مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون تکذیب شد.
به گزارش سینماسینما، بعد از بازی تیم ملی ایران در برابر سوریه که منجر به تساوی دو بر دو شد، پیمان یوسفی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که انشاءالله یک روز بانوان ایرانی هم در ورزشگاه حضور پیدا کنند. همین حرف و غیبت یوسفی در یکی دو برنامه باعث شد تا شایعه ممنوعالتصویری او به گوش برسد و نبود او در برنامه شب گذشته هم به این شایعه دامن زد اما خیلی زود این خبر تکذیب و اعلام شد که این مجری و گزارشگر ورزشی مشکلی برای اجرای برنامههای تلویزیونی ندارد.
اکنون باید دید یوسفی در دیدارهای این هفته مجوز گزارش را خواهد یافت یا این شایعه رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.
منبع: ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جهانگیر کوثری فینال «یورو ۲۰۲۴» را گزارش میکند
- مجریانی که صداوسیما برای جامجهانی انتخاب کرد
- معرفی داوران یک بخش جشنواره فیلمهای ورزشی/ گزارشگر ورزشی داور جشنواره فیلم شد
- زمان و مکان تشییع پیکر بهرام شفیع مشخص شد
- محمدرضا احمدی: فضا برای ورود جوانان مستعد به گزارشگری بسته نیست
- لایو میثاقی برای صداوسیما دردسر خرید/حمله کاربران به پیمان یوسفی در فضای مجازی
- پیمان یوسفی؛ کما فی السابق خسته کننده!
- آقای گزارشگر؛ دقیقا کجایی؟!/گزارش شهری، اوج کار گزارشگران تلویزیون در روسیه!
- گزارشگران فوتبال در روسیه مشخص شدند
- امان از تیغ تیز سانسور/ نگاهی به حذفیات اخیر در تلویزیون و انتقادها
- تصاویر جدید از سریال «ستارخان»
- انتقاد کیهان از حضور پرتعداد گزارشگران ورزشی در روسیه
- واکنش روزنامه جوان به بازگشت برنامه «رادیو هفت» به تلویزیون
- پست اینستاگرامی باران کوثری درباره ممیزی تازه تلویزیون برای پخش تصویرش
- توضیحات جواد رضویان درباره شایعه خداحافظیاش از تلویزیون
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





