سینماسینما، علی پاکزاد – مونا فرجاد بازیگر سینما گفت: «زحمات زیادی برای ساخت «ماهورا» کشیده شده و در این اثر شاهد یک فیلم دفاع مقدسی متفاوت خواهیم بود، بنابراین قطعا «ماهورا» به جشنواره راه خواهد یافت.»
به گزارش سینماسینما، مونا فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در فیلم «ماهورا» ساخته حمید زرگرنژاد حضور پیدا کرده است. «ماهورا» فیلمی دفاع مقدسی است.
مونا فرجاد بازیگر فیلم «ماهورا» درباره پیش تولید و شرایط ساخت این فیلم گفت: «بازی در این فیلم شرایط خاص خود را دارد. به حدی این فیلم سخت بود که نمیشود درباره آن توضیح داد. ما یک چیزی درباره سختی میگوییم. یکی از کارهای که باید انجام می دادم و بسیار هم سخت بود قرار گرفتن داخل یک قایق بسیار باریک بود که برای انجام آن بسیار عذاب کشیدم. برای پلان به پلان این فیلم زحمت کشیده شده است. تمام کسانی که در این پروژه حضور داشتند با دل و جان کار کردند.»
او ادامه داد: «ساخت «ماهورا» یک کار نشدنی بود که توسط دوستان انجام گرفت. کارهایی که در این سینما نمیتوان انجام داد را ما در این کار شاهد بودیم. من روزی که ساعد سهیلی را سر کار دیدم نشناختم. به این دلیل که گریم عجیب و غریبی داشت و در نوع خود جالب توجه بود. »
فرجاد درباره بازی در این فیلم گفت: «قطعا بازی در «ماهورا» برای من یک نکته مثبت قلمداد میشود. تمام تلاشم را کردم که نقشم را به خوبی بازی کنم. آقای زرگرنژاد معتقد بودند شرایط بازی بازیگران در این فیلم مثبت بوده است. فیلمهای دفاع مقدس در سینمای ما در این سالها دچار تکرار بوده است، اما فیلم «ماهورا» یک درام عاشقانه است که دفاع مقدس را متفاوت از آنچه تا به حال دیدهایم نشان میدهد. موضوعاتی برای یک عشیره در این فیلم رخ میدهد که بسیار دردناک است. این فیلم فقط رشادت مردان جنگ نیست بلکه حضور زنان هم به خوبی به تصویر کشیده میشود.»
بازیگر فیلم «ماهورا» درباره قبول شدن این فیلم در جشنواره فجر گفت: «به حدی برای این فیلم زحمت کشیده شده است که نمی توانند فیلم را در جشنواره قبول نکنند. چندین ماه برای ساخت این فیلم زمان صرف شد. آقای زرگرنژاد سه ماه فقط در اهواز حضو داشتند. بازیگران در این فیلم فوقالعاده بودند. خانم حجار و کیان افشار هم در این فیلم عالی حاضر شدند.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مونا فرجاد با «کتابخانه نیمهشب» روی صحنه میرود
- آغاز اکران آنلاین «بیمادر» از امشب
- روایت مونا فرجاد از زورگیری با قمه از او و دوستش
- میترا حجار دستگیر شد
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- جلیل اکبری صحت : اگر این روزها دل و دماغ سینما رفتن دارید ،فیلم پسران دریا را ببینید
- آغاز اکران «پسران دریا» از فردا/ فیلم افشین هاشمی در جشنواره بوسان نمایش داده میشود
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
- «بیمادر»؛ یک فیلم خنثی
- پانتهآ بهرام سفیر «سرای گوهر» شد/ پناهی برای دختران بیسرپناه
- واکنش یک روزنامهنگار به صحنهای از سریال «جزیره»/ چرا اینقدر بیکیفیت و از سر سیری کار میکنید؟
- فیلمبرداری «بیمادر» به پایان رسید
- فیلمبرداری «بیمادر» آغاز شد/ انتشار اولین عکس از این فیلم
- میترا حجار بازیگر «دختری با لباس ارغوانی» شد
- مونا فرجاد در گفتوگو با سینماسینما/ من ارتش یک نفره هستم/ بر نقش و حضور موثر نویسنده تکگوییها تاکید دارم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





