سینماسینما، علی پاکزاد – ثریا قاسمی بازیگر مطرح سینما گفت: «اگر فیلم هم برای جشنواره فجر داشته باشم باز هم در این مراسم حضور نخواهم داشت. البته فیلمی برای جشنواره ندارم و تا این زمان پیشنهادی برای حضور در فیلمی که در جشنواره به نمایش گذاشته شود نداشتم، اما به هر حال در جشنواره حضور پیدا نمی کنم.»
به گزارش سینماسینما، فیلم «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ زاده بعد از کش و قوس های فراوان و بعد مدت قابل توجهی مجوز اکران عمومی را دریافت کرد ؛ و اکنون این فیلم در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است. ثریا قاسمی نیز در این فیلم هنر نمایی می کند و حضور قابل توجهی دارد»
ثریا قاسمی بازیگر مطرح سینما درباره حضور در فیلم «خانه کاغذی گفت:« مایل بودم که در اکران خصوصی این فیلم حضور پیدا کنم. اما به دلیل اینکه تهران نبودم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم. قبل از بازی در فیلم «خانه کاغذی» نیز با آقای صباغ زاده همکاری داشتم و تجربه کار با او را دارم. این فیلم باید زودتر از این زمان اکران می شد، اما متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت. اما امیدوارم که مردم این فیلم را دوست داشته باشند.»
او ادامه داد: «البته معتقدم دیگر حضور ستاره ها و فعالیت های رسانه ها در بازتاب خبر های یک فیلم تاثیر چندانی روی فروش آن نخواهد داشت. فیلمی که قصه داشته باشد و مردم با آن موضوع خاص ارتباط خوبی برقرار کنند. قطعا فروش خوبی خواهد داشت. راستش من خودم هنوز «خانه کاغذی» را ندیده ام و نمی توانم بگویم مردم باید این فیلم را دوست داشته باشند و برای دیدن آن حضور پیدا کنند. بلکه عقیده دارم موضوع و داستان فیلم حساس است و می تواند مردم را برای دیدن و لذت از آن ترغیب کند، شاید بسیاری از این مسائل در زندگی مردم نیز رخ داده باشد.»
بازیگر فیلم «خانه کاغذی» درباره جشنواره سی و ششم گفت: «اگر فیلم هم برای جشنواره فجر داشته باشم باز هم در این مراسم حضور نخواهم داشت. البته فیلمی برای جشنواره ندارم و تا این زمان پیشنهادی برای حضور در فیلمی که در جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد نداشتم. به هر حال در جشنواره حضور پیدا نمی کنم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- توضیحات مهدی صباغ زاده درباره مصاحبه اخیرش
- صباغ زاده : با دیدن برخی از فیلمها ، فکر می کنیم مردم ما فقط همین معتادان، چاقوکش ها و قمه کش ها هستند
- همه بیلبوردها در اختیار منصور است و سالن هاهم در خدمت گشت ارشاد۳
- تصویربرداری سریال «حکم رشد» ادامه دارد/ تدوین همزمان
- «حبس مجرد» با بازی ثریا قاسمی کلید خورد
- خبرهایی از فیلم «حرف آخر»/ معرفی بازیگران
- «رمانتیسم عماد و طوبا» در آخرین مراحل فنی
- رونمایی از «بانو» با حضور ثریا قاسمی
- کاهش سه میلیاردی فروش سینما در هفته اول ماه رمضان/ چرا فیلمها نمیفروشند؟
- مجوز ساخت چهار فیلمنامه صادر شد/ پیمان معادی «فردی» را میسازد
- ثریا قاسمی چگونه از کسب جایزه آسیاپاسفیک مطلع شد؟
- روایت مهدی صباغزاده از دستمزدهای میلیاردی بازیگران سینما
- آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش خانگی
- نقشآفرینی ثریا قاسمی با گریمی متفاوت در یک فیلم سینمایی + عکس
- واکنش مهدی صباغزاده به اکران فیلمهای خارجی در سینماهای کشور
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





